Notebook Tavsiye
-
hocalar mini notebook arıyorum . aranızda kullanıp tavsiyede bulunacaklar varsa sevinirim. hızlı, ekran çözünürülüğü yüksek, şarjı uzun süre dayanan, küçük ve hafif istediğim özellikler. 1000 lira bütçe ayırdım 700 ile 1000 arası almayı düşünüyorum . kullanan arkadaşlar da artılarını eksilerini yazarsa sevinirim.
-
hocam sadece özellik değil teknik servisine göre de al sonra başın çok ağrıyor :D
-
bi arkadaş da notebook alcak.15-16'' ekranlı
hangi markalar iyi ?
-
Bunun yeni kasa, koyu kırmızı olanı var bende.
Bataryası çok iyi gidiyor, işlemci performansı da fena sayılmaz, normal netbooklara göre çok daha iyi tabiki.
Ayrıca en önemlisi ekranı normal laptop çözünürlüğünde, böylece hiçbir uygulama sıkıntı yaratmıyor, ayrıca hdmi çıkışı da var.
-
Hocam daha bugün gazetede gördüm bence güzel bir cihaz bi bak derim ttnet kampanya ile veriyor :/
http://www.nokia.com.tr/cep-telefonlari/mini-laptops/nokia-booklet-3g/ozellikler#windows
bende hp Compac mini 110c var internet için işimi görüyor gayet memnunum.
edit:shifdelete den alıntı
"En heyecan verici teknoloji yeniliklerinden biri olan Nokia Booklet 3G, Türkiye’de ilk kez ve yalnızca TTNET aracılığıyla sunuluyor. İnternet tutkunları, TTNET’le Nokia Booklet 3G’ye 24 ay, ayda
63 TL taksitle sahip olabiliyor." -
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------Bunun yeni kasa, koyu kırmızı olanı var bende.
Bataryası çok iyi gidiyor, işlemci performansı da fena sayılmaz, normal netbooklara göre çok daha iyi tabiki.
Ayrıca en önemlisi ekranı normal laptop çözünürlüğünde, böylece hiçbir uygulama sıkıntı yaratmıyor, ayrıca hdmi çıkışı da var.
-----------------------------özellikleri mini notebooka göre iyi gibi . ama markayı daha önce pek duymadım . servis durumu nasıl ağrıza yaparsa sıkıntı çekmeyelim
-
alli bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------Bunun yeni kasa, koyu kırmızı olanı var bende.
Bataryası çok iyi gidiyor, işlemci performansı da fena sayılmaz, normal netbooklara göre çok daha iyi tabiki.
Ayrıca en önemlisi ekranı normal laptop çözünürlüğünde, böylece hiçbir uygulama sıkıntı yaratmıyor, ayrıca hdmi çıkışı da var.
-----------------------------özellikleri mini notebooka göre iyi gibi . ama markayı daha önce pek duymadım . servis durumu nasıl ağrıza yaparsa sıkıntı çekmeyelim
-----------------------------kont hacı ithalatçısı. servis sıkıntısı çekmezsin.
zaten alete bir şey olacağını sanmıyorum ekstra bir durum olmadıkça.
-
http://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-dot-mu-vr46-tk100-nebo-intel-pentium-su4100-1.3-ghz-2gb-ddr2-250gb--11.6(1366-x-768)-cam-win7sta/productdetails.aspx?I_ID=47319
en iisi bu bence arkadaşım aldı dün çok memnun
-
Asus olsun kasası tahtadan olsun.
