folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Notebook Tavsiye



Notebook Tavsiye

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alli
    alli's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    hocalar mini notebook arıyorum . aranızda kullanıp tavsiyede bulunacaklar varsa sevinirim. hızlı, ekran çözünürülüğü yüksek, şarjı uzun süre dayanan, küçük ve hafif istediğim özellikler.  1000 lira bütçe ayırdım 700 ile 1000 arası almayı düşünüyorum . kullanan arkadaşlar da artılarını eksilerini yazarsa sevinirim.


    https://i.imgur.com/lCgZ0V0.jpg
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    hocam sadece özellik değil teknik servisine göre de al sonra başın çok ağrıyor :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bi arkadaş da notebook alcak.15-16'' ekranlı

    hangi markalar iyi ?


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    ttp://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-dot-mu-tk001-nebo-intel-celeron-c743-1.3-ghz-2gb-ddr2-250gb--11.6(1366-x-768)-cam-bt-win7sta/productdetails.aspx?I_ID=44925#divDigerResimler

    Bunun yeni kasa, koyu kırmızı olanı var bende.

    Bataryası çok iyi gidiyor, işlemci performansı da fena sayılmaz, normal netbooklara göre çok daha iyi tabiki.

    Ayrıca en önemlisi ekranı normal laptop çözünürlüğünde, böylece hiçbir uygulama sıkıntı yaratmıyor, ayrıca hdmi çıkışı da var.


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Hocam daha bugün gazetede gördüm bence güzel bir cihaz bi bak derim ttnet kampanya ile veriyor :/

     

    http://www.nokia.com.tr/cep-telefonlari/mini-laptops/nokia-booklet-3g/ozellikler#windows

     

    bende hp Compac mini 110c var internet için işimi görüyor gayet memnunum.

     

    edit:shifdelete den alıntı

    "En heyecan verici teknoloji yeniliklerinden biri olan Nokia Booklet 3G,  Türkiye’de ilk kez ve yalnızca TTNET aracılığıyla sunuluyor. İnternet tutkunları, TTNET’le Nokia Booklet 3G’ye 24 ay, ayda 63 TL taksitle sahip olabiliyor."


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alli
    alli's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    ttp://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-dot-mu-tk001-nebo-intel-celeron-c743-1.3-ghz-2gb-ddr2-250gb--11.6(1366-x-768)-cam-bt-win7sta/productdetails.aspx?I_ID=44925#divDigerResimler

    Bunun yeni kasa, koyu kırmızı olanı var bende.

    Bataryası çok iyi gidiyor, işlemci performansı da fena sayılmaz, normal netbooklara göre çok daha iyi tabiki.

    Ayrıca en önemlisi ekranı normal laptop çözünürlüğünde, böylece hiçbir uygulama sıkıntı yaratmıyor, ayrıca hdmi çıkışı da var.


    -----------------------------

    özellikleri mini notebooka göre iyi gibi . ama markayı daha önce pek duymadım . servis durumu nasıl  ağrıza yaparsa sıkıntı çekmeyelim


    https://i.imgur.com/lCgZ0V0.jpg
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    alli bunu yazdı:
    -----------------------------

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    ttp://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-dot-mu-tk001-nebo-intel-celeron-c743-1.3-ghz-2gb-ddr2-250gb--11.6(1366-x-768)-cam-bt-win7sta/productdetails.aspx?I_ID=44925#divDigerResimler

    Bunun yeni kasa, koyu kırmızı olanı var bende.

    Bataryası çok iyi gidiyor, işlemci performansı da fena sayılmaz, normal netbooklara göre çok daha iyi tabiki.

    Ayrıca en önemlisi ekranı normal laptop çözünürlüğünde, böylece hiçbir uygulama sıkıntı yaratmıyor, ayrıca hdmi çıkışı da var.

     


    -----------------------------

    özellikleri mini notebooka göre iyi gibi . ama markayı daha önce pek duymadım . servis durumu nasıl  ağrıza yaparsa sıkıntı çekmeyelim


    -----------------------------

    kont hacı ithalatçısı. servis sıkıntısı çekmezsin.

    zaten alete bir şey olacağını sanmıyorum ekstra bir durum olmadıkça.


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmrich
    mmrich's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    http://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-dot-mu-vr46-tk100-nebo-intel-pentium-su4100-1.3-ghz-2gb-ddr2-250gb--11.6(1366-x-768)-cam-win7sta/productdetails.aspx?I_ID=47319

     

    en iisi bu bence arkadaşım aldı dün çok memnun


    http://www.karikaturdunyasi.com/uploads/extgallery/public-photo/medium/2000_07_20_3df40b.gif
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Asus olsun kasası tahtadan olsun.
Toplam Hit: 1167 Toplam Mesaj: 9