folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Notebook Wifi Gibi Kullanılabılır Mı? (Yardım - İstek)



Notebook Wifi Gibi Kullanılabılır Mı? (Yardım - İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Selam MüridLer ,

    Şimdi sorum şu :

    Mutfakta Kablosuz Modemım var...
    (Neden mutfakta dıye sormayın , öyle gerekıyor :) Karsı evden ancak o kadar gelebılıyor)

    Dolayısıyla oturma odasına gelene kadar o wifi 1 diş gibi bir ince ayar da geliyor ... Dizüstü PC kullanıyorum ve onu da bu durumdan dolayı kablosuz degıl kablolu kullanıyorum. Hadı ona bısı yapamıyoruz mutfaktan modemden kablo cektık kullanıyoruz da en azından telefondan wifi yi kullanmak istiyorum o da az cekıyor - cekmıyor arası gıdıp gelıyor...

    - En azından Notebook u wifi vericisi olarak kullanma ımkanı olabılır mı???

    Connectify Hotspot gibi bir program rast geldı nette ama kullanamadım da , anlamadım da , çözemedım de ...

    SİZİN ÖNEREBILECEGINIZ BİRSEYLER VARMDIR BU KONUDA?


    İmza YOK !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    modemi değiştirsen olmamı kardeş :)

    150m2 evdeyim

    15 m uzaktaki odadan çok rahat giriyorum :)


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    modemi değiştirsen olmamı kardeş :)

    150m2 evdeyim

    15 m uzaktaki odadan çok rahat giriyorum :)

    Hocam olur da :D Girmesın dıyoruz hanı şımdı aksam aksam :D

    - Şaka bı yana da nasıl modem o ya :) Ne marka , ne model  kullanıyorsun usta?


    İmza YOK !!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    airmax 101 :)

    az önce 950 kb ile veri çekiyordum :)


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    airmax 101 :)

    az önce 950 kb ile veri çekiyordum :)

    Hocam cıddımısın sen yaw :)

    Bahsettıgın cıhaz aha buralarda 30 TL ve 50 TL arasında satılan alet mı? :S

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-cevre-birimleri-pikatel-airmax-101-kablosuz-wireless-adsl-modem-dusuk-fiyat-87399326/detay

    http://www.sanalpazar.com/Pikatel-Airmax-101__isp3137977#imgd

     

     


    İmza YOK !!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Evet tam olarak cihaz o :)


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Hocam download sorun degıl :)

    Benım modem de Zyxel , hatta 930.000 KB / Sec civarlarına cıkıyor indirmede :)

    Sorunum modemım çekmemesi :D Senın bu cıhaz sımdı kendınden 15m uzakta cekıyormu :D Önemlı olan o :)


    İmza YOK !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    suhatuna bunu yazdı

    Hocam download sorun degıl :)

    Benım modem de Zyxel , hatta 930.000 KB / Sec civarlarına cıkıyor indirmede :)

    Sorunum modemım çekmemesi :D Senın bu cıhaz sımdı kendınden 15m uzakta cekıyormu :D Önemlı olan o :)

    Hee yıne de evet bu dıyorsan :D

    http://www.indirimplus.com/93987-pikatel-airmax-101-kablosuz-modem

    Bunu bır arastırayım derım :)


    İmza YOK !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Evet bu,

    Ama benimki 15 metre kadar uzaktan böyle download ediyor :

    Bu zamana kadar ttnet le ilgili hiç bir prblemim olmadı.

    Geçen aylarda şehre fiber döşendi.

    Apartmanında bütün telefon ağı değişti.

    Belki ondandır. Ancak yine tee yatak odasından telefonla giriyordum gene ben nete arada 4 tane duvar var :)

    zeybekustasi tarafından 24/Oca/13 22:36 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Tamam ustad sagolasin... Baska uygun fiyatli daha mantikli bir yol olmazsa alayim hundan bi tane bari :)


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 1030 Toplam Mesaj: 10