

Notebookta Ki Hard Disk Sorunu(Xp Yükleme)
-
Müridler bende eski bir notebok var üzerinde pentium m ilemci 256 mb ram 20 gb ram ama iyi çalışıyordu gecen güne kadar ses ile ilgili bir sorun cıktı ses kesilip kesilip geri geliyordu bazen hiç gelmiyordu driver ı sildim tekrar kurdum filan düzelme olmadı bende format atıyım dedi.Bu bilgisayar biraz yavaş oldugu için bende hard disk söküp benim diğer notebook a taktım ve windows xp pro. kurdum ardınan hard diski söküp diger bilgisayara taktım açılışta ekranın sol köşesinde bir -(cizgi) yanıp yanıp sönüyor biostanda da baktım harddiske öncelik filan verdin nafile 2 saat bekledim acılmadı daha sonra acma düymesine basılı tutup kapattım bir daha actıgımda ekrana, f8 basınca normalde ekrana gelen görüntü geldi(Güvenli mod,Ağ destekli güvenli mod filan) güvenli moddada denedim bişey olmadı dedim ki acaba hard diskmi bozuldu tekrar söktüm benim diger notebook a taktım direk windows acıldı sorunu anlamadım.
Daha sonra harddiski biçimlendirip o eski notebooka taktım orada windows u yükleyim dedim bu seferde cd deki dosyaları yüklüyor daha sonra gene cizgi yanıp yanıp sönüyor.
En sonunda notebook u söktüm hani biz türkler yaparız ya kumanda bozuldumu bir iki patlatırız olmadı her şeyini söküp tekrar takarız onu da yaptım, bios pilinden işlemciye kadar herşeyi söktüm taktım.Ama bir fark yok asıl sökme amacım merak birazcık da benim saglam notebook u sökmüştüm bide bunu merak ettim içi nasıl diye... :) Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum...
-
hacım buna xp yükleme bence işlem yapamsın linux dağılımlarından birini seç
-
Farklı bir cd ile temiz bir format hatta fdisk sonrası kurulum yapman gerek
-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------hacım buna xp yükleme bence işlem yapamsın linux dağılımlarından birini seç
-----------------------------Hocam bir numara çalışıyor bence film filan izlemede ve nette dolaşmak için süper hatta bigin youtube de 720p video actım anaında kapandı tabi böyle bir şekilde abartmamak lazım :)
-
müridler acaba ben bu bilgisayara format atmadan önce d diski fat ti ben buna format atarken ntfs yaptım bir alakası varmıdır acaba ama sistem c ye kuruluydu ve ntfs idi c diski.
-
dostum iki bilgisayar aynı olmadıktan sonra birinde kurduğun windows diğerinde çalışıcak diye bişey yokki.harddiski kendi makinasına takıp onda format at.