Notebooku Şarjdan Çekince Cızırtı Yapıyor
-
Hocalar dell marka bir cihazım var.Cihazın batarya içindeyken şarjın fişini çekince bir video falan izliyosam video donuyor ve cızırtı yapıyor 5-10 saniyeliğine.Sonra düzeliyor.Bunun sebebi nedir?
-
yüksek performanslı grafik kartından düşük güç tüketimli olana geçiyor olabilir hocam. bu genelde driver hatası olduğunda çıkar. dell in sitesinden driverları indirip kurman düzeltebilir diye düşünüyorum.
-
SpyBreaK bunu yazdı
yüksek performanslı grafik kartından düşük güç tüketimli olana geçiyor olabilir hocam. bu genelde driver hatası olduğunda çıkar. dell in sitesinden driverları indirip kurman düzeltebilir diye düşünüyorum.
böyle bişey yoktu yeni çıktı başıma hacım
-
Kablonun dişisinin anakarta girdiği yerde lehim çatlağı ya da kırılma var gibi. O kısmı kontrol etmen gerekir.
-
Elektriklenme yapıyor , batarya takılı olmadan kullan 1 gün , sonra fise takmadan sadece batarya ile kullan. Sorun düzelcek mi bak duzelmez ise fisin girdiği yerde ustte ki arkadaşın yazdığı gibi şase yapacak çatlak , kırılma , olabilir. Tr de olsan yolla bakalım derdim de çok uzaksin abi ya :)
-
TaRuZ bunu yazdı
Kablonun dişisinin anakarta girdiği yerde lehim çatlağı ya da kırılma var gibi. O kısmı kontrol etmen gerekir.
hocam baktım kablonun pcye girdiği noktalarda çatlak yok gibi.
u235 tarafından 09/Şub/17 23:52 tarihinde düzenlenmiştir -
Roark bunu yazdı
Elektriklenme yapıyor , batarya takılı olmadan kullan 1 gün , sonra fise takmadan sadece batarya ile kullan. Sorun düzelcek mi bak duzelmez ise fisin girdiği yerde ustte ki arkadaşın yazdığı gibi şase yapacak çatlak , kırılma , olabilir. Tr de olsan yolla bakalım derdim de çok uzaksin abi ya :)
bunu deneyecem hocam.
-
bi arkadaşın bilgisayarı düşünce benzer bir olay yaşanmıştı (güç kablosunu taktığında ekranda parazitlenme oluyordu, çekince parazitlenme neredeyse sıfıra iniyor, çok azalıyordu). servise vermiş, ekran kartı değişecek demişler, değiştirmişler, şu an bildiğim kadarıyla çalışıyor. servis kazıklamış da olabilir, 120 TL gibi bir para istemişlerdi, yanılmıyorsam. bilgine hocam.
-
RockZs bunu yazdı
bi arkadaşın bilgisayarı düşünce benzer bir olay yaşanmıştı (güç kablosunu taktığında ekranda parazitlenme oluyordu, çekince parazitlenme neredeyse sıfıra iniyor, çok azalıyordu). servise vermiş, ekran kartı değişecek demişler, değiştirmişler, şu an bildiğim kadarıyla çalışıyor. servis kazıklamış da olabilir, 120 TL gibi bir para istemişlerdi, yanılmıyorsam. bilgine hocam.
120 tlye ekran kartı mı var hocam.Ayrıca ekran kartında problem olsa ses nie azda olsa cızırtı yapıyor.
