Notebook'un Fanı Hep Çalışıyor.
-
arkadaşlar bi oyuna girdik mi en küçük grafikte olsa bile ne bileyim nesbox.com ya da knight online gibi oyunlarda fan hiç durmuyor.Klimaya dayıyorum buz gibi yapıyorum yine çalışıyor ses çok yok ama hani az olsa iyi olur.bunu ısınınca çalıştıracak bir program var mı ? bu soğuksa da sıcaksa da çalışıyor.Güç tasarrufuna alıyom yine devam
-
Hocam büyük ihtimalle laptop un içi toz bağlamış. Tozdan dolayı hava sirkülasyonunu sağlayamadığından en ufak bir işlem yükünde dahi fan sirkülasyonu sağlayabilmek için fazla çalışıyor.
Öyle programları falan denenmeni önermem, çünkü fanı susturacam derken işlemciyi, gpu yu kızartabilirsin.
Yok ben illa kullanacam ses duyacağıma pcyi kızartırım daha iyi diyorsan alttaki program bu işlerin babasıdır.
http://www.almico.com/speedfan.php
-
mürit o sorundan bende muzdaribim ya laptopa 8 yükledim yükleyeli fan bi normal çalışmadı bazen duruyor gibi hiç çalışmıyor ama bazen bi pdf dosyası açıyorum aboo sanki oyun açmış gibi çalışmaya başlıyor yüzde 90 çalışma hızı gösteriyor göstergede sonra kapatıyorum hala çalışıyor sonra aynı pdf yi tekrar açıyorum bu sefer fan normale dönüyor bir uyumsuzluk var ama anlamadım :D
-
torpedo_XL bunu yazdı
Hocam büyük ihtimalle laptop un içi toz bağlamış. Tozdan dolayı hava sirkülasyonunu sağlayamadığından en ufak bir işlem yükünde dahi fan sirkülasyonu sağlayabilmek için fazla çalışıyor.
Öyle programları falan denenmeni önermem, çünkü fanı susturacam derken işlemciyi, gpu yu kızartabilirsin.
Yok ben illa kullanacam ses duyacağıma pcyi kızartırım daha iyi diyorsan alttaki program bu işlerin babasıdır.
http://www.almico.com/speedfan.php
yeni la daha alet 4-5 aylık bir şey :I bir de programı indiremedim la indirsemde nası çalıştırıcam karmaşık gibi :S :D
-
rapidhacker550 bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Hocam büyük ihtimalle laptop un içi toz bağlamış. Tozdan dolayı hava sirkülasyonunu sağlayamadığından en ufak bir işlem yükünde dahi fan sirkülasyonu sağlayabilmek için fazla çalışıyor.
Öyle programları falan denenmeni önermem, çünkü fanı susturacam derken işlemciyi, gpu yu kızartabilirsin.
Yok ben illa kullanacam ses duyacağıma pcyi kızartırım daha iyi diyorsan alttaki program bu işlerin babasıdır.
yeni la daha alet 4-5 aylık bir şey :I bir de programı indiremedim la indirsemde nası çalıştırıcam karmaşık gibi :S :D
Hocam kaç aylık olduğu çok önemli değil aslında, öyle tozlu yerlerde veya yastık üzerinde veya yatak üzerinde falan kullandıysan çeker tozu. Kullanımı için de aşağıdan bilgi alabilirsin. Eğer sende öyle ayarlar çıkmıyorsa laptopun fanları dışarıdan müdahale edilemiyor demektir,, belki bi ihtimal biostan ayarlayabilirsin.
http://forum.sogutma.net/hava-sogutma/10082-speedfan-kurulum-ve-ayarlariresimli-anlatim.html
