

Nothing Phone 2A Kullanan Var Mı?
-
Merhabalar, Nothing Phone kullanan var mı memnunmusuz, yeni modelinin fiyatı gayet makul gibi 18-19 bin tl arasına satılıyor hatta denk getirebilirseniz yanında epey yeterli bir kulaklık hediyesi de var.
Kendi yazılımı var ancak android tabanlı olduğu için google play kullanıyordur değil mi?
Samsung S23 Fe mi nothing phone 2a mı daha tercih edersiniz
erebos tarafından 16/Tem/24 12:36 tarihinde düzenlenmiştir -
Güzel cihaz olduğunu duydum kaçak al imei yapılır
-
Xiaomi Redmi Note 13 Pro ve düz 13'ün kaçakları şuan F/P'nin zirvesi.
12 GB RAM - 512 GB depolamalı 13 Pro'nun resmi faturalı fiyatı 14-15 lira.
-
16.999,00₺
BaD_BoYs tarafından 16/Tem/24 13:50 tarihinde düzenlenmiştir -
Xiomiden haz etmiyorum, haftada o tane yeni telefon modeli çıkarıyor, xz46 yı raflara koymadan xz47 lite se fe plus ultra pro diye 8 tane farklı telefonu piyasaya çıkarttık diyor, belli başlı modelleri almayınca da kırıldımı çöpe atıyosun, samsungdada belli modeller haricinde diğerleri sıkıntı oluyor, note 9 a 2 sene sonra kılıf bulabildik çinin çöpünü getirdiler.
Bu nothing phone 1 tane telefonu var ve öyle devam ediyor, sonra ekranı kırılsa abi seninke se16 s pro lite mı yokso se16s ultra lite mı diye sormaz alır birini diğerine takar diye düyünüyorum
Ayrıca 5 sene ş civarı güncilleme geliyor samsung 2 sene onda da hiç ama hiç bir şey değiytirmiyor son güncellemede fazla ram yemeyu takıp gidiyor
Bir de imei patlar bişel olur her sene onunla uğraytığım gibi zamanında elinden çıkartmazsan 13 bin tl lik telefon 3 bine alan olmuyor, ama 19 a aldığın telefonu en kötü 10 a satabilililiyosun hatta böyle tutan modelde su enlasyonda aldığına satabiliyosun
Bu düyüncelerim yüzünden böyle bir heyecan arayışındayım, ne dersuniz yanlıy mı düşünüyorum