Nötron Bombası
-
http://www.ttb.org.tr/eweb/savas/11.html
Nötron bombası meydana ışık çıkarıyo ve bu ışık insanları öldürüyo cansız maddelere zarar vermiyo
Atom bombası öyle değil işte (sago)
Alın buda atom bombası videosu
http://www.youtube.com/watch?v=gEaqbv3WuF0 -
ewet hoş bir döküman meraklısına güzel bişe
-
yazıklar olsun be yazıklar olsun :@
bu zamana kadar hep kandırılmışız :@
şimdi bizim atom bombası aslında nötronmuymuş
yazıklar olsun :@ -
Bende yapımını verdin zannettim : )
-
Ben de bunu merak edip duruyodum :D
-
yapımı mı oha buraya yazacağıma biyerleri uçururdum bolum :))
-
atom bombasi kontrol edilemeyen cekirdek bolunmeleri ısı+ışık+hede hödö anlayacaginiz ortaligi bayram havasına donduruyor.
mübalağa sı bir yana insallah boyle birsey basimiza gelmez allah devletimizi korusun. -
Uranyum nerde satılıyo aga ? :)
-
Uranyumcuda :D
Toplam Hit: 1394 Toplam Mesaj: 9
