folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ns, Nic.Tr Ve İp Sorunsalı



Ns, Nic.Tr Ve İp Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    slm. şimdi bana vps aldığım yer kendi ns adreslerini kullanırsam benim vps domain in vps i göreceğini söledi

    bende domain i kaydeden elemana onların ns sini verdim. nic.tr 1 gün geçtikten sonra ns leri değiştirdi. ama sunucu bulunamıyoru hatası veriyor hep. neyse

    sordum dedim böle böle niye açılmadı. o şekilde olmaz kendi ns leirni kullanacaksın dediler. neyse dedim tamam.

    isimtescilden kendi domainlerimden birine alt alan adı açtım

    ns3.foxxly.com

    ns4.foxxly.com

    diye alt alan adı oluşturdum ip olarakda bu vps in ip sini yazdım. sonra bunu nic tr den tekrar güncellettik.

    ns1 , ns2.foxxly.com farklı ip ve farklı vps i çalıştırıyor. bu şekilde ns3 ve ns4 farklı sunucuyu çalıştırır mı ? bi sorun olur mu ?

    öğlen nic tr ye değiştirme talebi ettirdik. (ns3,ns4) isimtescil.net who is in de değişmiş görünüyor who.is de görünmüyor.

    halen sunucu bulunamıyor hatası veriyor.

    şimdi öncelikle sokiyim com.tr ye. sonrada sorum şu bu şekilde domain vps i görüp çalışr mı ?

    not : vps kurulu, domain açılı vs vs herşey tamam sadece domain açmıyor

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    yukarı


    Orman Mühendisi //
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek

    NS3 -NS4 IP ler farklı server olduğundan dolayı çalışır.. sıkıntı olmaz.. Com.tr lerde NS değişimleri com net org kadar hızlı değil biraz zaman alıyor sıkıntı ondan olmuştur :)


    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    abi dün öğleden beri bekliyorum :|

    isimtescil,nic.tr de sorguladığımda değişmiş görünüyor. ama who.is de hala eski dns ler görünüyor. who.is de ki değişmeden değişmiyor :|


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    oluyomuş :)

    şuan çalışıyor :)

    nic e bi mail attım fırçalı 10 dk sonra çalışmaya başladı :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 1205 Toplam Mesaj: 5