folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Nvidia Geforce 320M Driver!!



Nvidia Geforce 320M Driver!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Arkadaşlar sitesinden indirmeye çalışıyorum saçma sapan bişiler çıkıyor bir türlü beceremedim :s. Bana link verecek arkdaşlar varmı aceb???Labtopa yükliyecem bu arada


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe&lang=us&type=GeForce

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe⟨=us&type=GeForce


    -----------------------------

    Arkdaşım kusura bakma sistemi yazmayı unutmuşum windows 7 ultimate:.s


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    calpazhan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe⟨=us&type=GeForce


    -----------------------------

     

    Arkdaşım kusura bakma sistemi yazmayı unutmuşum windows 7 ultimate:.s


    -----------------------------

    dene.

    windows update otomatik bulması lazım zaten?

    en son çıkan donanımları bile buluyor eskileride bulması lazım

    o da olmadı driver için programlar var araştır mayonez.net i kullanıyorum ben

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    calpazhan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe⟨=us&type=GeForce


    -----------------------------

     

    Arkdaşım kusura bakma sistemi yazmayı unutmuşum windows 7 ultimate:.s


    -----------------------------

    dene.

    windows update otomatik bulması lazım zaten?

    en son çıkan donanımları bile buluyor eskileride bulması lazım

    o da olmadı driver için programlar var araştır mayonez.net i kullanıyorum ben

    -----------------------------

    Sistem 64 bit olduğu için modemin programını kurmuor hatalı çalışıyor yada tam anlayamadım kuruyorum modem programını ama modemi görmüyor. Yoksa aklıma geldi denedim ama beceremedim.


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
Toplam Hit: 1051 Toplam Mesaj: 5