Nvidia Geforce 320M Driver!!
-
Arkadaşlar sitesinden indirmeye çalışıyorum saçma sapan bişiler çıkıyor bir türlü beceremedim :s. Bana link verecek arkdaşlar varmı aceb???Labtopa yükliyecem bu arada
-
http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe&lang=us&type=GeForce
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe〈=us&type=GeForce
-----------------------------Arkdaşım kusura bakma sistemi yazmayı unutmuşum windows 7 ultimate:.s
-
calpazhan bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe〈=us&type=GeForce
-----------------------------Arkdaşım kusura bakma sistemi yazmayı unutmuşum windows 7 ultimate:.s
-----------------------------dene.
windows update otomatik bulması lazım zaten?
en son çıkan donanımları bile buluyor eskileride bulması lazım
o da olmadı driver için programlar var araştır mayonez.net i kullanıyorum ben
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
calpazhan bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe〈=us&type=GeForce
-----------------------------Arkdaşım kusura bakma sistemi yazmayı unutmuşum windows 7 ultimate:.s
-----------------------------dene.
windows update otomatik bulması lazım zaten?
en son çıkan donanımları bile buluyor eskileride bulması lazım
o da olmadı driver için programlar var araştır mayonez.net i kullanıyorum ben
-----------------------------Sistem 64 bit olduğu için modemin programını kurmuor hatalı çalışıyor yada tam anlayamadım kuruyorum modem programını ama modemi görmüyor. Yoksa aklıma geldi denedim ama beceremedim.
