folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Nvidia Geforce 7200 GS Hakkındaki Görüşleriniz..



Nvidia Geforce 7200 GS Hakkındaki Görüşleriniz..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    Yarın bir ekran kartı almak istiyorum kendime şuanda ilgimi çeken Nvidia GeForce 7200 GS bu model var eğer bu parçayı kullanan yada performansı hakkında bilgisi olanlar bana bir öneride bulurnumu ? artıları nedir eksileri nedir bu parçanın şimdiden teşekkür ederim, iyi akşamlar..

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca anakartın markası nedir ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarizmaTurk
    KarizmaTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2007
    Erkek
    Parasının Ekran Kartı Değil Onu Diyebilirim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    ben sana biostar geforce 8400 gs yi tavsiye ederim parasıda çok aham şaham bişi deil .. ama markası biostar olsun:D ben kullanıyorum çok memnunum

    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    tavsiye etmem. giris seviyesi bir kart, verecegin paraya yazık olur. 15-20 dolar daha ekleyip 6800gs/gt almanı tavsiye ederim. 7200 sm 3.0 destekli olmasına ragmen 64bit bir kart. 450/400mhz orta seviye saat hızları. hatırladıgım kadarıyla 4pixel 3vertex pipeline. oyun oynamak icin alıcaksan alma cunku oynayamazsın. veri yolu en az 128bit bir kart almalısın. yine shader model 3.0 destekli olmalı ve hızlı bir kart olmalı. en az 8pixel pipeline tercih etmelisin. dusuk fiyattan yola cıkarak bastada dedigim gibi 6800gs/gt tavsiye ederim

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    7200 'Ler tutmadı eğer gittigidiyor.com gibi 2.el sitelerine bakarsan anlarsın nvidia bölümünde yarısı 7200 serisini satıyorlar hemde çok makul fiyata pixel shaderin 3.0 'ı olması güzel ama her oyunu oynayamassın eğer eğlence için istiyorsan :)

    Asus A9250 256MB AGP

    Sapphire Ati Radeon X1950XT

    SAPPHIRE ATI X1650PRO

    Tavsiye ederim hoca :) fiyatları uçuk olabilir 150-250 YTL Arasında ama bunlardan daha iyisi yok eğlence için oyunları high modunda oynayabilirsin :)

    not : yeni çıkan ekran kartlarında high definition özelliğide var onlarada bi bak


    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 1912 Toplam Mesaj: 6