Nvidia Geforce 7200 GS Hakkındaki Görüşleriniz..
-
Yarın bir ekran kartı almak istiyorum kendime şuanda ilgimi çeken Nvidia GeForce 7200 GS bu model var eğer bu parçayı kullanan yada performansı hakkında bilgisi olanlar bana bir öneride bulurnumu ? artıları nedir eksileri nedir bu parçanın şimdiden teşekkür ederim, iyi akşamlar..
-
hoca anakartın markası nedir ?
-
Parasının Ekran Kartı Değil Onu Diyebilirim.
-
ben sana biostar geforce 8400 gs yi tavsiye ederim parasıda çok aham şaham bişi deil .. ama markası biostar olsun:D ben kullanıyorum çok memnunum
-
tavsiye etmem. giris seviyesi bir kart, verecegin paraya yazık olur. 15-20 dolar daha ekleyip 6800gs/gt almanı tavsiye ederim. 7200 sm 3.0 destekli olmasına ragmen 64bit bir kart. 450/400mhz orta seviye saat hızları. hatırladıgım kadarıyla 4pixel 3vertex pipeline. oyun oynamak icin alıcaksan alma cunku oynayamazsın. veri yolu en az 128bit bir kart almalısın. yine shader model 3.0 destekli olmalı ve hızlı bir kart olmalı. en az 8pixel pipeline tercih etmelisin. dusuk fiyattan yola cıkarak bastada dedigim gibi 6800gs/gt tavsiye ederim
-
7200 'Ler tutmadı eğer gittigidiyor.com gibi 2.el sitelerine bakarsan anlarsın nvidia bölümünde yarısı 7200 serisini satıyorlar hemde çok makul fiyata pixel shaderin 3.0 'ı olması güzel ama her oyunu oynayamassın eğer eğlence için istiyorsan :)
Asus A9250 256MB AGP
Sapphire Ati Radeon X1950XT
SAPPHIRE ATI X1650PRO
Tavsiye ederim hoca :) fiyatları uçuk olabilir 150-250 YTL Arasında ama bunlardan daha iyisi yok eğlence için oyunları high modunda oynayabilirsin :)
not : yeni çıkan ekran kartlarında high definition özelliğide var onlarada bi bak
Toplam Hit: 1912 Toplam Mesaj: 6
