Nvidia Geforce GT 335M Hakkında Yardım Plsss
-
Arkadaşlar TW9 casper notebook um var .
Ekran kartı olarak Nvidia GeForce GT 335M 1 Gb dahili 1 Gb da paylaşımlı olarak özellik var denilmişti ..
Yanlız şimdi ben Bilgisayarın Ram ini 8 e cıkarttım 8 oluncada tabiki 1 Gb paylaştırayımda 2 olsun dedik Emme
Casper in Merkezi olur diyo Servisi olmaz yapamazsın diyo
http://www.notebookcheck-tr.com/NVIDIA-GeForce-GT-335M.38799.0.html bu linkte ise paylasım yok diyor
Aklım karıstı ne yapayım nasıl yapayım bu olayı dersiniz ???
Şimdiden teşekkürler..
-
ekran kartı ihtiyaç duyduğunda ramden çeker zaten sen bişi yapmayacaksın
-
ucenmi bunu yazdı
ekran kartı ihtiyaç duyduğunda ramden çeker zaten sen bişi yapmayacaksın
aynen ve muhtemelen hic bir zaman 2 gb ekran kartina ihtiyac duymayacaksin
-
İhtiyac duymak mesele degilde bu kadar zamandır bu boş hikayenin peşindemi koşturmusum yani :)
Eminmiyiz peki bu sekilde olduğundan .. İhtiyaç zamanında degilde yanlıs hatırlamıyosam
Ayarlama yapabilirsin demişlerdi Casper merkez ...
İlginçç cidden :)
Sagolun bilgi için
-
Casper alarak en başta büyük bi hata yapmışsın. Umarım o ramlar 4 5 ay sonra arıza çıkarmaz. Ekran kartını yükseltmeye gerek yok bilgisayarın ön belleği yüksekse ekran kartı ram'den yer zaten..
-
Ekran kartında rame belkide en son bakıcaksın. O kart 8 gb olsa senin için ne fark eder?
-
Böyle şeyleri telefonla servise sorunca abuk subuk yanıtlar alabiliyorsunuz. Telefonun diğer tarafındaki kişiyi bilgili biri sanıyorsunuz ama anladığım kadarıyla - genel olarak konuşuyorum - karşısındaki kişiye baştan savma yanıt verebiliyorlar.
Sizin ekran kartınız 1 GB dahili, 1 GB RAM'den çekiyorsa, ekran kartınızın gücünü artırmak adına RAM'den 2 GB almasını sağlayamazsınız. Ancak isterseniz ekran kartınızın RAM kullanımını sınırlayabilirsiniz.
Diğer taraftan, dahili hafızaya sahip ekran kartları RAM'den bellek kullanımı yapan ekran kartlarından daha performanslıdır. Yani siz 2 GB yapabilmiş olsaydınız dahi dahili hafızaya sahip eşdeğer ekran kartları kadar performanslı olmazdı.
Bilgisayarınızdaki ekran kartı 1 GB dahili hafızaya sahip olduğu için 1 GB bellek yetmediği durumlarda RAM kullanımı devreye girecektir. Kullanım şeklini siz belirleyemiyorsunuz. Ancak belirleyebilmiş olsaydınız bile böylesi zaten daha performanslıdır.
RaNGeR tarafından 15/Mar/13 22:13 tarihinde düzenlenmiştir -
KaZeM_26 bunu yazdı
İhtiyac duymak mesele degilde bu kadar zamandır bu boş hikayenin peşindemi koşturmusum yani :)
Eminmiyiz peki bu sekilde olduğundan .. İhtiyaç zamanında degilde yanlıs hatırlamıyosam
Ayarlama yapabilirsin demişlerdi Casper merkez ...
İlginçç cidden :)
Sagolun bilgi için
aynen boş işlerle uğraşmışın :D
