folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Nvidia Geforce GT 335M Hakkında Yardım Plsss



Nvidia Geforce GT 335M Hakkında Yardım Plsss

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaZeM_26
    KaZeM_26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

     Arkadaşlar  TW9 casper notebook um var .

     

    Ekran kartı olarak  Nvidia GeForce GT 335M   1 Gb dahili  1 Gb da paylaşımlı olarak özellik var denilmişti .. 

    Yanlız şimdi ben Bilgisayarın Ram ini 8 e cıkarttım 8 oluncada tabiki 1 Gb paylaştırayımda 2 olsun dedik Emme 

    Casper in Merkezi olur diyo  Servisi olmaz yapamazsın diyo 

    http://www.notebookcheck-tr.com/NVIDIA-GeForce-GT-335M.38799.0.html      bu linkte ise paylasım yok diyor  

    Aklım karıstı ne yapayım  nasıl yapayım bu olayı dersiniz ??? 

     

    Şimdiden teşekkürler..


    ..İmza..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ucenmi
    ucenmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2011
    Erkek

    ekran kartı ihtiyaç duyduğunda ramden çeker zaten sen bişi yapmayacaksın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    ucenmi bunu yazdı

    ekran kartı ihtiyaç duyduğunda ramden çeker zaten sen bişi yapmayacaksın

    aynen ve muhtemelen hic bir zaman 2 gb ekran kartina ihtiyac duymayacaksin

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaZeM_26
    KaZeM_26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    İhtiyac duymak mesele degilde bu kadar zamandır bu boş hikayenin peşindemi koşturmusum yani :) 

     

    Eminmiyiz peki bu sekilde olduğundan ..  İhtiyaç zamanında degilde yanlıs hatırlamıyosam 

    Ayarlama  yapabilirsin demişlerdi Casper merkez ... 

    İlginçç cidden :)

     

    Sagolun bilgi için


    ..İmza..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Unforgiven_
    Unforgiven_'s avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2011
    Erkek

    Casper alarak en başta büyük bi hata yapmışsın. Umarım o ramlar 4 5 ay sonra arıza çıkarmaz. Ekran kartını yükseltmeye gerek yok bilgisayarın ön belleği yüksekse ekran kartı ram'den yer zaten..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Ekran kartında rame belkide en son bakıcaksın. O kart 8 gb olsa senin için ne fark eder?


    destination@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Böyle şeyleri telefonla servise sorunca abuk subuk yanıtlar alabiliyorsunuz. Telefonun diğer tarafındaki kişiyi bilgili biri sanıyorsunuz ama anladığım kadarıyla - genel olarak konuşuyorum - karşısındaki kişiye baştan savma yanıt verebiliyorlar.

    Sizin ekran kartınız 1 GB dahili, 1 GB RAM'den çekiyorsa, ekran kartınızın gücünü artırmak adına RAM'den 2 GB almasını sağlayamazsınız. Ancak isterseniz ekran kartınızın RAM kullanımını sınırlayabilirsiniz.

    Diğer taraftan, dahili hafızaya sahip ekran kartları RAM'den bellek kullanımı yapan ekran kartlarından daha performanslıdır. Yani siz 2 GB yapabilmiş olsaydınız dahi dahili hafızaya sahip eşdeğer ekran kartları kadar performanslı olmazdı.

    Bilgisayarınızdaki ekran kartı 1 GB dahili hafızaya sahip olduğu için 1 GB bellek yetmediği durumlarda RAM kullanımı devreye girecektir. Kullanım şeklini siz belirleyemiyorsunuz. Ancak belirleyebilmiş olsaydınız bile böylesi zaten daha performanslıdır.

    RaNGeR tarafından 15/Mar/13 22:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    KaZeM_26 bunu yazdı

    İhtiyac duymak mesele degilde bu kadar zamandır bu boş hikayenin peşindemi koşturmusum yani :) 

     

    Eminmiyiz peki bu sekilde olduğundan ..  İhtiyaç zamanında degilde yanlıs hatırlamıyosam 

    Ayarlama  yapabilirsin demişlerdi Casper merkez ... 

    İlginçç cidden :)

     

    Sagolun bilgi için

    aynen boş işlerle uğraşmışın :D


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
Toplam Hit: 1753 Toplam Mesaj: 8