Nvidia Geforce GT230M Ekran Kartı.. Bakınız..
-
Merhabalar arkadaşlar,
NVidia'nın GeForce GT230M modelli ekran kartını kullananız var mı?
bildiğiniz üzere, 1 gb bir ekran kartı, autocat ve solitworks'ü çalıştırır mı dersiniz?
-
laptop ekran kartiymis sorry
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
bence gtx 460 gibi daha performansli ekran kartlarina yonel
-----------------------------
pek bir seçeneğimiz yokmuş, ekran kartı cor I3 2.1 ghz, 4gb ddr3 ram 'li bir notebookta. -
eger laptop'un modelini verirsen ona uygun ekran kartlari onereceklerdir eminim
-
can kurup dene bence. tahmin ettiğim kadarı ile çalıştıracaktır.
-
Ben kullanıyorum :))
Çatır çatır çalıştırıyo bende hiç sorunsuz..
Edit : Bi tek 3D gösterimde ekran kartınız yetersiz uyarısı veriyo ama hiç 3D modelleme yapmadım o kısmında yardımcı olamıcam. Ama onun dışında takılma donma yavaşlama belirtisi vs.. yok
-
peki arkadaşlar gt330m nasıl olur bu konuda ?
-
ürünü değiştirdiler:
bu çalıştırır sanırım? dos'un da dediği gibi 330m bu.
