Nvidia WDM Video Capture!!!
-
dün asrock 775i915pl-sata2 anakart ile n6600LE ekran kartı aldım
hay almaz olaydım. bütün driverleri kuruyorum sistem de "nvidia WDM video capture" yanına ünlem gelio kaldırıp tekrar kuruyorum başlatılamıyor diye hata werio aldığıma pişman oldum windows da sorun yok ama oyuna girince windows mavi ekrana geçip kapanıyor. ne yapabilirim ekran kartındamı anakart da mı aramalıyım problemi? -
ya allah rızası için bi yardım beyler yokmu anlayan?
-
Hocaaa wdm video driveri yükleme gibi bir zorunluluk yok. Nvidia nın normal driverini yükle.Birde şu ekran kartı yerine başka birşey tak,onda çalışırsa o zaman sorun donanımsaldır
win 2000/xp http://www.tahribat.com/gonder.asp?id=171
win 98/me http://www.tahribat.com/gonder.asp?id=170
Toplam Hit: 1944 Toplam Mesaj: 3
