folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Nvidia WDM Video Capture!!!



Nvidia WDM Video Capture!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek
    dün asrock 775i915pl-sata2 anakart ile n6600LE ekran kartı aldım
    hay almaz olaydım. bütün driverleri kuruyorum sistem de "nvidia WDM video capture" yanına ünlem gelio kaldırıp tekrar kuruyorum başlatılamıyor diye hata werio aldığıma pişman oldum windows da sorun yok ama oyuna girince windows mavi ekrana geçip kapanıyor. ne yapabilirim ekran kartındamı anakart da mı aramalıyım problemi?

    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek
    ya allah rızası için bi yardım beyler yokmu anlayan?

    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Hocaaa wdm video driveri yükleme gibi bir zorunluluk yok. Nvidia nın normal driverini yükle.Birde şu ekran kartı yerine başka birşey tak,onda çalışırsa o zaman sorun donanımsaldır

    win 2000/xp http://www.tahribat.com/gonder.asp?id=171

    win 98/me http://www.tahribat.com/gonder.asp?id=170

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 1944 Toplam Mesaj: 3