Ny-Mafia
-
İşte size on-line ogame tadında ama bence daha eğlenceli bir oyun...Gelin sizde girinde dünyaya birde türk mafyasını gösterelim...
İlginçtir bu oyunda ben henüz fazla türk bulamadım...Olurda oyuna katılan olursa bana hemen msg atsında para,gemi,araba yardımı yapiimm... :D
Edit:Oyundaki nickim Kapo
-
user is death dio kayit oLarken ?
-
Muhtemelen seçtiğiniz kullanıcı adı zaten kullanımdadır.Onun için o hatayı veriyordur.Kullanıcı adını değiştirerek tekrar deneyiniz.
Toplam Hit: 1577 Toplam Mesaj: 3
