O Ana Hazır Mısınız?
-
Önümüzdeki cuma gözünüz saatte olmalı. Çünkü, dünya 100 yıldan bu yana ilk kez gerçekleşecek bir anı yaşayacak.
7 Ağustos'ta hayat boyu bir kez gerçekleşebilecek bir ana tanıklık edeceğiz. Fakat, gözümüz saatte olmalı. Çünkü göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş olacak.
8 Temmuz 1909 tarihinden, yani 100 yıl önceden bu yana ilk defa Cuma günü, tarih ve saatler artan değerle arka arkaya sıralanacak.
Bu 'an'ı yakalamak isteyenlerin tam olarak saat 12:34:56'da gözlerini saatlerinin üzerinden ayırmamaları gerekiyor.
Yüzyılın 9'uncu ayında, 8'inci haftasında, 7'inci gününde yanyana koyulduğunda karşımıza 12:34:56/7/8/9 veya 123456789 çıkıyor.
İnternette bu anı konu alan birçok bloglara mesajlar yağıyor.
Aslında kaçıranların bir şansı daha olacak.
'1' rakamını sevenler de 2011 yılında bir saniyeliğine denk gelecek 11:11:11/11/11/11'i bekleyebilir.kaynak: milliyet
--------------------
yakalarsanız fotosunu koyarsanız sevinirim :) rakamların boyle denk gelmesini oldum olası sevmisimdir.En çok da saate baktıgımda hangi saatse o dakikanın denk gelmesini Örn: 12:12 , 13:13 vs.. -
EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------
'1' rakamını sevenler de 2011 yılında bir saniyeliğine denk gelecek 11:11:11/11/11/11'i bekleyebilir.
-----------------------------beklemeye kasmaya gerek yok alın size ekran görüntüsü

-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------
'1' rakamını sevenler de 2011 yılında bir saniyeliğine denk gelecek 11:11:11/11/11/11'i bekleyebilir.
-----------------------------beklemeye kasmaya gerek yok alın size ekran görüntüsü

-----------------------------alırız ileriye çekeriz fotoyu diyosun hocam buda güzel :D :D:D
-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Gün gelecek 31313131 olacak.
Zeki mürende bizi görecek mıi =)
-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------
'1' rakamını sevenler de 2011 yılında bir saniyeliğine denk gelecek 11:11:11/11/11/11'i bekleyebilir.
-----------------------------beklemeye kasmaya gerek yok alın size ekran görüntüsü

-----------------------------birazdan msn 'im acılmıyo 80048412 Hatası veriyo diye konu gelebilir :P :P
-

Buyur EfsaneTurka

-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------
Buyur EfsaneTurka

-----------------------------
muhahha sapık mısın hoca :D -
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------
Buyur EfsaneTurka

-----------------------------
muhahha sapık mısın hoca :D
-----------------------------e holigan evleniyo artık yeni sapık benim uleennnnn :D
