OBASE

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    arkadaşlar geçenlerde bi mağazaya iş başvurusu yapmışdım ve bana obase adlı programı kullanmayı öğrenmem gerektiğini söylediler şimdide pazar günü işe gitcem adamlara ben bu programı biliyorum demek istiyorum biliyorum demesemde az buçuk biliyorum demek isterim OBASE adlı programı bilen varsa nasıl öğrenirim bu program böle her bilgisayara yüklenirmi yani mağaza bilgisayarı olmasa bile...ve yükleniyorsa link verebilirmisiniz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    magazacıların genellıkle tercıh ettıgı bır paket programdır tanıdıgın bı magazacı varsa gıt yanına sor bı iki  dk anlatıversın :)

     yazılım konusunda iyidir alt yapı konusunda hızmet verır .


    mimi " yim ben ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    aspirin bunu yazdı:
    -----------------------------

    magazacıların genellıkle tercıh ettıgı bır paket programdır tanıdıgın bı magazacı varsa gıt yanına sor bı iki  dk anlatıversın :)

     yazılım konusunda iyidir alt yapı konusunda hızmet verır .


    -----------------------------
    peki bu programı kendi bilgisayarıma pratik yapmak için kurabilirmiyim...yada döküman falan bulunurmu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=+OBASE&meta=


    tıkla bak resmi sitesinde dökümanlar tanıtımlar var öğrenebilirsin galiba.

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
Toplam Hit: 2514 Toplam Mesaj: 4