OBASE
-
arkadaşlar geçenlerde bi mağazaya iş başvurusu yapmışdım ve bana obase adlı programı kullanmayı öğrenmem gerektiğini söylediler şimdide pazar günü işe gitcem adamlara ben bu programı biliyorum demek istiyorum biliyorum demesemde az buçuk biliyorum demek isterim OBASE adlı programı bilen varsa nasıl öğrenirim bu program böle her bilgisayara yüklenirmi yani mağaza bilgisayarı olmasa bile...ve yükleniyorsa link verebilirmisiniz...
-
magazacıların genellıkle tercıh ettıgı bır paket programdır tanıdıgın bı magazacı varsa gıt yanına sor bı iki dk anlatıversın :)
yazılım konusunda iyidir alt yapı konusunda hızmet verır .
-
aspirin bunu yazdı:
-----------------------------magazacıların genellıkle tercıh ettıgı bır paket programdır tanıdıgın bı magazacı varsa gıt yanına sor bı iki dk anlatıversın :)
yazılım konusunda iyidir alt yapı konusunda hızmet verır .
-----------------------------
peki bu programı kendi bilgisayarıma pratik yapmak için kurabilirmiyim...yada döküman falan bulunurmu -
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=+OBASE&meta=
tıkla bak resmi sitesinde dökümanlar tanıtımlar var öğrenebilirsin galiba.
Toplam Hit: 2514 Toplam Mesaj: 4
