Oblivion IV İçin Bir Soru
-
Selamlar.yav bu Oblivion 4 te silah /zırh/ekipman vs vs şeyim doldu hareket edemiyom : D .Bunları nasıl atıcaz? işimze yaramayanı atmak istediğimizi?
-
g miydi h miydi bişidi hacım hatırlamıorum şimdi
mousela seciordun ilk once sonra bırakıormuydun yoksa imleci üzerine getirip dedigim tuşlaramı basıordun cıkaramadım şimdi...en başta bende aynı sorunu yaşamışım sorununu google a yazarsan daha iyi olur bende ordan saniyesinde bulmuştum cünkü...
oyunu geniş geniş oyna ama sonra keşke surayada gitseydim şu tapınagıda gorseydim deme benım gbi:)sırf bunun icin tekrar kurucam oyunu yaz sonuna...zaten oyun sonlara doğru alıp başını gidior başka bşie bakayım diemiorsun heyecandan...
-
inventory'i açıp shift'e basılı tutarken iteme basarsan itemi yere atabilirsin
Toplam Hit: 809 Toplam Mesaj: 3
