folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Oblivion IV İçin Bir Soru



Oblivion IV İçin Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Selamlar.yav bu Oblivion 4 te silah /zırh/ekipman vs vs şeyim doldu hareket edemiyom  : D .Bunları nasıl atıcaz? işimze yaramayanı atmak istediğimizi?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    g miydi h miydi bişidi hacım hatırlamıorum şimdi

    mousela seciordun ilk once sonra bırakıormuydun yoksa imleci üzerine getirip dedigim tuşlaramı basıordun cıkaramadım şimdi...en başta bende aynı sorunu yaşamışım sorununu google a yazarsan daha iyi olur bende ordan saniyesinde bulmuştum cünkü...

    oyunu geniş geniş oyna ama sonra keşke surayada gitseydim şu tapınagıda gorseydim deme benım gbi:)sırf bunun icin tekrar kurucam oyunu yaz sonuna...zaten oyun sonlara doğru alıp başını gidior başka bşie bakayım diemiorsun heyecandan...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    inventory'i açıp shift'e basılı tutarken iteme basarsan itemi yere atabilirsin

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
Toplam Hit: 809 Toplam Mesaj: 3