O.C. Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Herkeze Selamlar Arkadaşlar benim problemim bilgisayarım güç düğmesine basıyorum pc açılıyor ana kartın ekranı gelmeden kapanıyor sonra tekrar aynı oluyor 2,3,4 kere sonra pc oc hatası veriyor fakat ben oc yapmadım pc default ayarlarda bilen varsa paylaşsın şimdsiden teşekkürler anakar modeli MSI p41 c53

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    RebelliouS_SouL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herkeze Selamlar Arkadaşlar benim problemim bilgisayarım güç düğmesine basıyorum pc açılıyor ana kartın ekranı gelmeden kapanıyor sonra tekrar aynı oluyor 2,3,4 kere sonra pc oc hatası veriyor fakat ben oc yapmadım pc default ayarlarda bilen varsa paylaşsın şimdsiden teşekkürler anakar modeli MSI p41 c53


    -----------------------------

    hocam bak şidm aç kasayı sök bios pilini bekle bir 30dk bios kendini sıfırlamıs olucak fakat oc yapmadıgın halde nasıl hata vereiblr ki??


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Hepaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    RebelliouS_SouL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herkeze Selamlar Arkadaşlar benim problemim bilgisayarım güç düğmesine basıyorum pc açılıyor ana kartın ekranı gelmeden kapanıyor sonra tekrar aynı oluyor 2,3,4 kere sonra pc oc hatası veriyor fakat ben oc yapmadım pc default ayarlarda bilen varsa paylaşsın şimdsiden teşekkürler anakar modeli MSI p41 c53


    -----------------------------

    hocam bak şidm aç kasayı sök bios pilini bekle bir 30dk bios kendini sıfırlamıs olucak fakat oc yapmadıgın halde nasıl hata vereiblr ki??


    -----------------------------

    30 dk sürmüyor bende sök 5 sn bekle tak bios default :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    baris_ekin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hepaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    RebelliouS_SouL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herkeze Selamlar Arkadaşlar benim problemim bilgisayarım güç düğmesine basıyorum pc açılıyor ana kartın ekranı gelmeden kapanıyor sonra tekrar aynı oluyor 2,3,4 kere sonra pc oc hatası veriyor fakat ben oc yapmadım pc default ayarlarda bilen varsa paylaşsın şimdsiden teşekkürler anakar modeli MSI p41 c53


    -----------------------------

    hocam bak şidm aç kasayı sök bios pilini bekle bir 30dk bios kendini sıfırlamıs olucak fakat oc yapmadıgın halde nasıl hata vereiblr ki??


    -----------------------------

    30 dk sürmüyor bende sök 5 sn bekle tak bios default :D


    -----------------------------

    asus m3a78 emh hdmı  :D 17 dk :D mercury PVM7 24dk :D msı ms-6712 29 dk tecrübe konuşuyo :D


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    o.c yi görünce amerikadaki mübarek ibne ile alakalı sandım  konuyu :D


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    kusura bakmayın arkadaşlar işte olduğum için bugün cevap veremedim anakartın özelliği var yani adamlar o c yi kolaylaştırmış fakat bi sorun var ben oc yapmadan bi oc hatası veriyor hatayı anlatim pc yi açıyorum bios yüklendikten sonra hani ana kartın bi resmi gelirya modeli özellikleri yazar o ekran gelmeden yani bios yüklenmeden kapanıyor kendiliğinden tekrar açılıyor 2 3 defa yapıyor sonrada bios  hata veeriyor sonra kendiğilinden çalışıyor bazende vermiyor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    ilk konu başlığını görünce orospu c......ğu hatası anladım amk :D

    hocam kasanın içini açman gerek. açıp bios reset  jumperi olmalı. onu bulmalısın. bios çipinin yakınında olur. reset bios gibi bişiler yazar zaten. oraya jumper takıp resetlersin.

    yemezse eğer tanıdığın bi bilgisayarcı çağır o halleder. bunun için bilgisayarcıya gitmeye değmez.


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilk konu başlığını görünce orospu c......ğu hatası anladım amk :D

    hocam kasanın içini açman gerek. açıp bios reset  jumperi olmalı. onu bulmalısın. bios çipinin yakınında olur. reset bios gibi bişiler yazar zaten. oraya jumper takıp resetlersin.

    yemezse eğer tanıdığın bi bilgisayarcı çağır o halleder. bunun için bilgisayarcıya gitmeye değmez.


    -----------------------------

    sağolasın bidenim yazarım buraya..

Toplam Hit: 1229 Toplam Mesaj: 8