O.C. Hatası
-
Herkeze Selamlar Arkadaşlar benim problemim bilgisayarım güç düğmesine basıyorum pc açılıyor ana kartın ekranı gelmeden kapanıyor sonra tekrar aynı oluyor 2,3,4 kere sonra pc oc hatası veriyor fakat ben oc yapmadım pc default ayarlarda bilen varsa paylaşsın şimdsiden teşekkürler anakar modeli MSI p41 c53
-
RebelliouS_SouL bunu yazdı:
-----------------------------
Herkeze Selamlar Arkadaşlar benim problemim bilgisayarım güç düğmesine basıyorum pc açılıyor ana kartın ekranı gelmeden kapanıyor sonra tekrar aynı oluyor 2,3,4 kere sonra pc oc hatası veriyor fakat ben oc yapmadım pc default ayarlarda bilen varsa paylaşsın şimdsiden teşekkürler anakar modeli MSI p41 c53
-----------------------------hocam bak şidm aç kasayı sök bios pilini bekle bir 30dk bios kendini sıfırlamıs olucak fakat oc yapmadıgın halde nasıl hata vereiblr ki??
-
Hepaq bunu yazdı:
-----------------------------
RebelliouS_SouL bunu yazdı:
-----------------------------
Herkeze Selamlar Arkadaşlar benim problemim bilgisayarım güç düğmesine basıyorum pc açılıyor ana kartın ekranı gelmeden kapanıyor sonra tekrar aynı oluyor 2,3,4 kere sonra pc oc hatası veriyor fakat ben oc yapmadım pc default ayarlarda bilen varsa paylaşsın şimdsiden teşekkürler anakar modeli MSI p41 c53
-----------------------------hocam bak şidm aç kasayı sök bios pilini bekle bir 30dk bios kendini sıfırlamıs olucak fakat oc yapmadıgın halde nasıl hata vereiblr ki??
-----------------------------30 dk sürmüyor bende sök 5 sn bekle tak bios default :D
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------
Hepaq bunu yazdı:
-----------------------------
RebelliouS_SouL bunu yazdı:
-----------------------------
Herkeze Selamlar Arkadaşlar benim problemim bilgisayarım güç düğmesine basıyorum pc açılıyor ana kartın ekranı gelmeden kapanıyor sonra tekrar aynı oluyor 2,3,4 kere sonra pc oc hatası veriyor fakat ben oc yapmadım pc default ayarlarda bilen varsa paylaşsın şimdsiden teşekkürler anakar modeli MSI p41 c53
-----------------------------hocam bak şidm aç kasayı sök bios pilini bekle bir 30dk bios kendini sıfırlamıs olucak fakat oc yapmadıgın halde nasıl hata vereiblr ki??
-----------------------------30 dk sürmüyor bende sök 5 sn bekle tak bios default :D
-----------------------------asus m3a78 emh hdmı :D 17 dk :D mercury PVM7 24dk :D msı ms-6712 29 dk tecrübe konuşuyo :D
-
o.c yi görünce amerikadaki mübarek ibne ile alakalı sandım konuyu :D
-
kusura bakmayın arkadaşlar işte olduğum için bugün cevap veremedim anakartın özelliği var yani adamlar o c yi kolaylaştırmış fakat bi sorun var ben oc yapmadan bi oc hatası veriyor hatayı anlatim pc yi açıyorum bios yüklendikten sonra hani ana kartın bi resmi gelirya modeli özellikleri yazar o ekran gelmeden yani bios yüklenmeden kapanıyor kendiliğinden tekrar açılıyor 2 3 defa yapıyor sonrada bios hata veeriyor sonra kendiğilinden çalışıyor bazende vermiyor.
-
ilk konu başlığını görünce orospu c......ğu hatası anladım amk :D
hocam kasanın içini açman gerek. açıp bios reset jumperi olmalı. onu bulmalısın. bios çipinin yakınında olur. reset bios gibi bişiler yazar zaten. oraya jumper takıp resetlersin.
yemezse eğer tanıdığın bi bilgisayarcı çağır o halleder. bunun için bilgisayarcıya gitmeye değmez.
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
ilk konu başlığını görünce orospu c......ğu hatası anladım amk :D
hocam kasanın içini açman gerek. açıp bios reset jumperi olmalı. onu bulmalısın. bios çipinin yakınında olur. reset bios gibi bişiler yazar zaten. oraya jumper takıp resetlersin.
yemezse eğer tanıdığın bi bilgisayarcı çağır o halleder. bunun için bilgisayarcıya gitmeye değmez.
-----------------------------sağolasın bidenim yazarım buraya..
