Office 2003 Veya 2007 (İstek)
-
Office 2003 veya 2007 full kullanabileceğim şekilde paylaşabilecek olan var mı? yandisk olursa iyi olur. Full kullanabilecek şekilde lazım ama.
İlgilenenler için teşekkürler.
-
Office 2003 için pm attım ama 64 bitte çalışmayabilir bilgin olsun.
-
çok sağol hocam
-
Hocam citizen in paylaştığı 2013 full vardı. Onu kullanmanı tavsiye ederim. Gerçekten arada kullanım farkı muazzam.
-
http://yadi.sk/d/BzAC_vK1EJEJL
office 2007 kurulum ve anlatım içerisinde anlatılmaktadır. 32/64 desteklidir.
-
Yemin ediyorum Tahribat'taki Yandex kullanımı Türkiye kullanımından fazla. :)
-
ofis 2010 64 bit : http://yadi.sk/d/dIQCs7zKEJhN9
ofis 2003 Lite versiyon: http://yadi.sk/d/hpmtWr7QEJhTa
Toplam Hit: 1497 Toplam Mesaj: 7
