Office 2007 Sorun
-
office 2007 de oluşturduğum slaytı office 2003 de çalıştıramıyoruz millet dosyayı .ppsx olarak kaydediyo dolayısıyla office 2003 de desteklemiyo uzantıyı çözümü bilen warsa yardımcı olsun
-
office 2003 te acınca o dosya cd ten bir birsey yuklemeye kalkıyorsa office 2003 cdsini koy yukle eger demiyorsa o dosya yı office 2007 pps olarak kaydetmeye calıs
-
dai anlamıyomusun 2007 de pps olarak kaydetmiyo
2003 de ppsx i okumuyo
-
farklı kaydetten uzantıyı office 2003'ün tanıyabileceği şekilde kaydetmeye çalış.
-
çözüm bir işletmenlik sertifikası alman olabilir :D kaydederken dikkat et, kaydedecegin dosyayı 2003 te acmak icin 2003 olarak kaydet.. nasıl anlatılır bilmiom ki simdi ne diim sana :S kaydederken dikkat et ora her sey acık zaten...
-
FischExistenz bunu yazdı:
-----------------------------dai anlamıyomusun 2007 de pps olarak kaydetmiyo
2003 de ppsx i okumuyo
-----------------------------2007yide yapan microsoft 2003ude yapan microsoft bence sacmalama, aynı firmadan cıkan bir yazılım bir oncekinde calısmasını mutlaka ayarlamıslardır, diger turlu cok sacma olur :S
-
tasarım olarak 2003 olarak uyumlu ama slaytları çalıştırmıyo bende anlamadım garip bi durum
-
FischExistenz bunu yazdı:
-----------------------------tasarım olarak 2003 olarak uyumlu ama slaytları çalıştırmıyo bende anlamadım garip bi durum
-----------------------------
hocam kurcukla biras daha bulursun emin ol... desen x firmasının yazılımını y firmasının yazılımında acamıorum die o zaman bisi diemem ama yukarıda belirttigim gibi iki yazılım sahibide aynı... emin ol bulursun kurcukla az daha basaracaksın bence.. -
rene bi pach i olduğunu söyledi bende onu arıyorum bilgisi olan yazsın :D
Toplam Hit: 769 Toplam Mesaj: 9
