folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Office 2007 Sorun



Office 2007 Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FischExistenz
    FischExistenz's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    office 2007 de oluşturduğum slaytı office 2003 de çalıştıramıyoruz millet dosyayı .ppsx olarak kaydediyo dolayısıyla office 2003 de desteklemiyo uzantıyı çözümü bilen warsa yardımcı olsun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesut589
    mesut589's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002
    Erkek
    office 2003 te acınca o dosya cd ten bir birsey yuklemeye kalkıyorsa office 2003 cdsini koy yukle eger demiyorsa o dosya yı office 2007 pps olarak kaydetmeye calıs
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FischExistenz
    FischExistenz's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    dai anlamıyomusun 2007 de pps olarak kaydetmiyo

    2003 de ppsx i okumuyo

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    farklı kaydetten uzantıyı office 2003'ün tanıyabileceği şekilde kaydetmeye çalış.

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    çözüm bir işletmenlik sertifikası alman olabilir :D kaydederken dikkat et, kaydedecegin dosyayı 2003 te acmak icin 2003 olarak kaydet.. nasıl anlatılır bilmiom ki simdi ne diim sana :S kaydederken dikkat et ora her sey acık zaten...

    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    FischExistenz bunu yazdı:
    -----------------------------

    dai anlamıyomusun 2007 de pps olarak kaydetmiyo

    2003 de ppsx i okumuyo


    -----------------------------

     

    2007yide yapan microsoft 2003ude yapan microsoft bence sacmalama, aynı firmadan cıkan bir yazılım bir oncekinde calısmasını mutlaka ayarlamıslardır, diger turlu cok sacma olur :S


    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FischExistenz
    FischExistenz's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    tasarım olarak 2003 olarak uyumlu ama slaytları çalıştırmıyo bende anlamadım garip bi durum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    FischExistenz bunu yazdı:
    -----------------------------

    tasarım olarak 2003 olarak uyumlu ama slaytları çalıştırmıyo bende anlamadım garip bi durum


    -----------------------------
    hocam kurcukla biras daha bulursun emin ol... desen x firmasının yazılımını y firmasının yazılımında acamıorum die o zaman bisi diemem ama yukarıda belirttigim gibi iki yazılım sahibide aynı... emin ol bulursun kurcukla az daha basaracaksın bence..

    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FischExistenz
    FischExistenz's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    rene bi pach i olduğunu söyledi bende onu arıyorum bilgisi olan yazsın :D
Toplam Hit: 769 Toplam Mesaj: 9