Office 2010 Sade Görünüm Ayarlama (İstek)
-
Arkadaşlar bu office 2010 da ki genel görünümü office xp - office 2000 tarzı olarak ayarlama seçeneğim varmı. çünkü office 2003 te bu mevcut ama 2010 da bir türlü bulamadım
-
Anca program yardımıyla yapabiliyorsun.
http://www.addintools.com/
Klasik Menü Office 2010 ve Office 2007
http://hotfile.com/dl/53289076/74e0815/Office.klasik.menu_saltinto.rar.html
Alternatif
http://www.fileserve.com/file/vq7djKQ -
real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------
Anca program yardımıyla yapabiliyorsun.
http://www.addintools.com/
Klasik Menü Office 2010 ve Office 2007
http://hotfile.com/dl/53289076/74e0815/Office.klasik.menu_saltinto.rar.html
Alternatif
http://www.fileserve.com/file/vq7djKQ
-----------------------------hocam saolasın ama verdiğin linkler kırıkmı yoksa benim gözlerdemi problem var?
-
linkler sorunlu
-
jawsap67 bunu yazdı:
-----------------------------
linkler sorunlu
-----------------------------Haklısınız.Dikkat etmemişim fakat ana site var.programın adını öğrendiniz kalanıda halledersiniz artık....
