Office 2010 Sorunu
-
selam muridler.bende office 2010 professional plus ın kurulum öncesi (microsofttan kendim indirdim) sürümü mevcut.office i kurdum aklınıza gelebilecek bütün crackelri denedim olmadı çok sağlam çıkarmışlar bu sefer.bana gerçekten çalışan bir crack gerek.denenmiş olursa ve sürümler uyumluysa daha garanti olur.şimdiden teşekkürler
-
hocam bisey lazim oldumu giriyon siteye belli, 1 sene olacak nerdeyse 20 kere login..
hadi hocam hadiiiiiiii
-
ez-activator 32
veya
ez-activator 64
cracklerini bulmalısın.. 32 veya 64 office nin bit sürümüne göre değişen kısımlar
-
buldum çalıştırdım olmadı. 1.3 sürümü vardı o olmadı kms 2 yükledm oda olmadı.ez aktivatorü de denedim olmadı :D ilk defa bu kadar zorlanıyorm.
cracklerde her yerden hemen siliniyor.bu sefer iyi iş çıkarmışlar
-
ben burdan indirdim crack içinde sağlam calısıyo..
hotfile linkleri silinmiş fileserve çalısıyo oraya yorum at yenilerler belki hotfile linkinide..
-
sağol hocam eywllah ama tekrar indirmektense sadece çalışan crack indirmeyi tercih ederim;) yinede sağol
