folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Office 365 Satın Almak Mantıklı Mı?



Office 365 Satın Almak Mantıklı Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    Merhabalar, uzun zamandır bilgisayarımda yer sıkıntısı çekiyorum, bundan dolayı bulut sistemi ya da onun gibi bir şey satın alsam mı diye düşündüm. Düşünürken aklıma geldi office 365 satın alınca(üyelik alınca) 1 tb alan veriyor. fiyatı da uygun gibi geldi. hem güvenilir sayılır diye düşündüm?(yanlış mı düşündüm?)

    neyse fiyat olarak da şu şekilde:

    Office 365 Bireysel: aylık 12,99TL, temel office programları, 1TB bulut, aylık 60dk skype konuşma dakikası

    Office 365 Ev: aylık 18,99TL, 5 kişiye kadar paylaşılabilir, temel office programları, kullanıcı başına 1TB bulut ve aylık 60 dk konuşma

    Office 365 Üniversite: 4 yıllık 149,99 TL, iki aygıta kadar(2 kullanıcı demiyor bunda), temel office programları, 1TB bulut, 60dk skype.

    ayrıca bu bireysel ve evin de yıllığı var 10 ay fiyatına geliyor.

    nasıl sizce? almalı mı? 1TB iyi yani 149TL en ucuzundan 1 TB taşınabilir harddisk parası zaten?

    güvenlik konusunda sıkıntı olur mu? eh çok özel bir dosyam yok ama yani yine de başkaları tarafından ulaşılsın istemem :)

    ya da bulut için başka öneriler var mıdır? bana teklifler baya iyi geldi...


    ben de sevgiden yanayım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cankol
    cankol's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    Üniversite sürümünü kullanıyorum hocam en mantıklısı o zaten fiyat açısından. 2 Cihaz dediği, Ben iki PC ve 1 Macbookta kullanıyorum.


    imza.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Bireysel kullanacaksan ve tek kişi isen gerek yok hocam para vermeye hee office 365 çok iyidir o ayrı

     

    ben office 365 i 50-100 kişi altı ticari faaliyet Gösteren firmalar için öneririm 

     

     


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Bireysel kullanacaksan ve tek kişi isen gerek yok hocam para vermeye hee office 365 çok iyidir o ayrı

     

    ben office 365 i 50-100 kişi altı ticari faaliyet Gösteren firmalar için öneririm 

     

     

    hocam office den ziyade bulut sistemi için satın almayı düşündüm ben. bir de 5 arkadaş home alabiliriz?? bu imkan varken niye bireysel gibi bi paket yapmışlar ki?


    ben de sevgiden yanayım...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek
    caner011 bunu yazdı

    Üniversite sürümünü kullanıyorum hocam en mantıklısı o zaten fiyat açısından. 2 Cihaz dediği, Ben iki PC ve 1 Macbookta kullanıyorum.

    2 arkadaş alsak kullanamayız yani öyle mi? 2 farklı hesaba bağlayamayız?


    ben de sevgiden yanayım...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Premium.
    h2so4
    h2so4's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    Hocam hiç para vermeden halletmek istiyorsan google drive var biliyorsundur zaten ama 15 gb sınırı var. Onu da şöyle asarsin bir tane ana gmail hesabı aç xxxx@gmail.com diye daha sonra örneğin müziklerini buluta atmak istiyorsun diyelim xxxxmuzik@gmail.com u da al müzikleri o hesaptaki drive a yükle ama hepsini tek klasörün içinde at. o attığın klasörü xxxx@gmail.com ile paylaş böylelikle xxxx@gmail.com un 15 gb tindan bir şey eksilmez ve hepsini tek yerden yönetirsin hemde beleş :) telden yazıyorum tam anlayamamış olabilirim pm atarsan daha detaylı anlatırım :) h2so4 tarafından 25/Oca/15 14:24 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Yapabiliyorsanız libre office kullanın. Microsoft office gibi kaliteli grafikleri yok ya da MS office kadar destek bulamayabilirsiniz ama, ms office kadar işlevseldir kendisi.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek
    h2so4 bunu yazdı
    Hocam hiç para vermeden halletmek istiyorsan google drive var biliyorsundur zaten ama 15 gb sınırı var. Onu da şöyle asarsin bir tane ana gmail hesabı aç xxxx@gmail.com diye daha sonra örneğin müziklerini buluta atmak istiyorsun diyelim xxxxmuzik@gmail.com u da al müzikleri o hesaptaki drive a yükle ama hepsini tek klasörün içinde at. o attığın klasörü xxxx@gmail.com ile paylaş böylelikle xxxx@gmail.com un 15 gb tindan bir şey eksilmez ve hepsini tek yerden yönetirsin hemde beleş :) telden yazıyorum tam anlayamamış olabilirim pm atarsan daha detaylı anlatırım :)

    anlattın hocam anlattın güzel düşünce fakat google mal mı? benim bu suistimalimi fark edip bana herhangi bir yaptırım uygulayamaz mı? ya da daha kötüsü, çat diye hesabımı kapatamaz mı?

    bulutu fotoğraflar için istiyorum o da 93 gb :)


    ben de sevgiden yanayım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    bu arada yahoo mail 1tb alan sağlıyormuş o şekilde bir kullanım nasıl olur?

    gerçi fotoğraf sonuçta bunlar istediğim zaman güzel bir arayüzde görmek de isterim tabi. kullanışlı olmaz heralde o yüzden...

    kofcu tarafından 25/Oca/15 14:44 tarihinde düzenlenmiştir

    ben de sevgiden yanayım...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    kofcu bunu yazdı
    h2so4 bunu yazdı
    Hocam hiç para vermeden halletmek istiyorsan google drive var biliyorsundur zaten ama 15 gb sınırı var. Onu da şöyle asarsin bir tane ana gmail hesabı aç xxxx@gmail.com diye daha sonra örneğin müziklerini buluta atmak istiyorsun diyelim xxxxmuzik@gmail.com u da al müzikleri o hesaptaki drive a yükle ama hepsini tek klasörün içinde at. o attığın klasörü xxxx@gmail.com ile paylaş böylelikle xxxx@gmail.com un 15 gb tindan bir şey eksilmez ve hepsini tek yerden yönetirsin hemde beleş :) telden yazıyorum tam anlayamamış olabilirim pm atarsan daha detaylı anlatırım :)

    anlattın hocam anlattın güzel düşünce fakat google mal mı? benim bu suistimalimi fark edip bana herhangi bir yaptırım uygulayamaz mı? ya da daha kötüsü, çat diye hesabımı kapatamaz mı?

    bulutu fotoğraflar için istiyorum o da 93 gb :)

    herhangi bi yaptırım uygulayacaklarını zannetmiyorum, çünkü her kullanıcın bir adet mail hesabı olabilir diye bi şartı yok sonucta.


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
Toplam Hit: 1902 Toplam Mesaj: 10