Office Dosyalarını Pc Üzerinden Nasıl Faklarım
-
Merhaba arkadaşlar işyerinde hp 5610 tarayıcı faks yazıcı özelliği olan bir makinam var bunun kendi yazılımı sayesinde direk bilgisayardan kendi içindeki faks sayfalarını düzenleyerek faks göndere biliyorum ama harici olarak hazırladığım doc xls uzantılı dosyaları direk fakslayamıyorum bunun için ne tavsiye edersiniz bana ?
-
faks modemin varmı
hani cırcır ötenlerden :))
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------faks modemin varmı
hani cırcır ötenlerden :))
-----------------------------nası özlemişim o sesi internete bağlanırken duymay heyy hey
-
10 sene önce vardı cır cır öten 56k modemim :( hatırlarmısnız dostlar 146 servis numarası vardı...
-
Eğer driverlarını doğru olarak yüklediysen yazıcı ve faklar kısmında Hp office jet 5610 series fax diye bi seçenek olması lazım.
Dosyayı açtıktan sonra Dosya==> Yazdır==>Yazıcı Adı kısmından yukardaki seçenek üzerinden yazdıracaksın.
Sana faksla ilgili bilgilerin olduğu sayfa açılacak burdan işini halledersin.
Driverları Hp update sitesinden bulabilirsin.
-
real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------Eğer driverlarını doğru olarak yüklediysen yazıcı ve faklar kısmında Hp office jet 5610 series fax diye bi seçenek olması lazım.
Dosyayı açtıktan sonra Dosya==> Yazdır==>Yazıcı Adı kısmından yukardaki seçenek üzerinden yazdıracaksın.
Sana faksla ilgili bilgilerin olduğu sayfa açılacak burdan işini halledersin.
Driverları Hp update sitesinden bulabilirsin.
-----------------------------Eyvallah yav meğer gözümün önünde duyormuşta görmüyormuşum :)
-
:d
Hadi bakalım
