Ofis İ Nasıl Komple Kaldırırım?
-
şimdi ofis 2003 var kankada ben kurmuştum format atmıştım pcsine salak güncelleştirmeleri açmış şimdi çalışmıyo orjinal yazılım edinin felan filan
kaldırdım kurdum yine aynı format atrmadan bunun yöntemi yokmu? hiç format havamda değillmide :)
-
bu ara xpsi orjinal sadece offis korsan :)= yani kayıt defterinden felan komple kaldırsam yeniden kursam olmazmı_? olursa kayıt defterinden nasıl temizleyecem yada başka bir yöntem
-
Programsız bir yöntemi vardı ama anımsayamadım :S
En iyisi ;
Su programı kullan,kökten silmesi gerek...
Toplam Hit: 799 Toplam Mesaj: 3
