Ogame 46. Evren Acıldı
-
ogame 46. evren bugün acıldı...
gelmek isteyenlerle '' Tahribat'' birliği kurabiliriz
hnüz 3000 oyuncu var :P
-
Ben açtım acc
-
-
Bende kurdum du ittifak TBT tagi adı Tarikat-ul Tahribat
edit: 2.44.6 Geenmeboo
-
arkadaslar aranızda 11. evrende olan varmı?
-
45 de oynayan varsa pm den nickini atsın.
-
oha lem daha 45 yeni açıldı :D
ben 23de takılıyom 0 puanlıları cıkarırsak yaklaşık 2000 kişi varorda şimdiden 3000 olmuş :D
-
Tüm yetkileri verecekseniz(tag'da) gelebiletem var ogame'e:C
Toplam Hit: 1521 Toplam Mesaj: 8
