folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Ogame"Ye Alternatif =)



Ogame"Ye Alternatif =)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuxes
    Tuxes's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    İşin en güzel yanı daha yeni sayılabilir bir oyun olması henüz Server 2'ye yeni geçtiler.Benim çok hoşuma gitti tabi daha da gelişecektir katılımlarla.Ogame de en başlardı neydi ne oldu eski ogameciler bilir.Walla henüz hazır pek insan bilmiyorken ben yawas yawas yükselmeye başladım.Boylece seviyemi korumakta zorluk çekmem fazla sonradan kayıt olunca ogame falanda öyle yükselmesi çok zor oluyo.Buyrun deneyin derim.Komplex bişe değil ogame gibi sade ve basit.Ama geliştirileceğine şüphe yok.



    www.darkpirates.net

    Akşam olur kurulur sıra sıra kürsüler,o kürsülerde kendini düzdürür vatan haini dürzüler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Harbi gereksiz bi oyun olmuş...

    50 Euro yu bastırırım, ortalıgın amuga korum...

    Cephane neutrioum ( bilmiyorum nasıl yazılıyor ) la alınabılıyor.

    Gemi de oyle.

    Hersey de oyle...

    En kralları da neut... la alınıyor...

    Adam bastırcak parayı alcak neut... u cekcek gemı cak cuk.

    Ortalıgın amuga koycak ! 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Musket ne dediğini anlamadım ama Tuxes OGame in scripti her yerde var hatta bende bile var. Adam indirmiş scripti kurmuş isminede dark prirates koymuş saçma salak bi oyun işte.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    uraşmayın böle oyunlarla yaw bikaç sene içinde manyaq bi oyun yazıcam thecrims tarzı hepinize de bol bol cash veririm :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    şöyle

    -parası olanın bastırıp parayı milletin onune gecemeyeceği
    -servera girdikten sonra milletin işin bokunu cıkarıp level 23121421 lara ulaştıgını görmeyecegimiz
    -öyle saatlerce net başında bekletmeyecek ama sabah akşam girsek şöyle işlerimizi halledip cıkabilecegimiz
    -(ekstradan)uzay muzay karıştırmayıp ortacağ da gecen

    bir alternatif oyun olsada oynasak ama yokki be:( 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    uraşmayın böle oyunlarla yaw bikaç sene içinde manyaq bi oyun yazıcam thecrims tarzı hepinize de bol bol cash veririm :D
    -----------------------------
    kaç bi kaç sene 10-20 fln mı xD

    olm senin öss war git test çöz xD


    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Frosttear bunu yazdı:
    -----------------------------

    şöyle

    -parası olanın bastırıp parayı milletin onune gecemeyeceği
    -servera girdikten sonra milletin işin bokunu cıkarıp level 23121421 lara ulaştıgını görmeyecegimiz
    -öyle saatlerce net başında bekletmeyecek ama sabah akşam girsek şöyle işlerimizi halledip cıkabilecegimiz
    -(ekstradan)uzay muzay karıştırmayıp ortacağ da gecen

    bir alternatif oyun olsada oynasak ama yokki be:( 


    -----------------------------
    defiance uo :) offical siksen kapanyacak bir yer

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    uraşmayın böle oyunlarla yaw bikaç sene içinde manyaq bi oyun yazıcam thecrims tarzı hepinize de bol bol cash veririm :D
    -----------------------------
    thecrimse sokim :) encok crims para istio, ikide bir hastaneye atıo , sehirlersavasi rulzz  :)

    çocuktum,büyüdüm
Toplam Hit: 2762 Toplam Mesaj: 8