folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Oger, Telekom Borcunu Peşin Ödedi



Oger, Telekom Borcunu Peşin Ödedi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Lübnanlı Hariri ailesine ait Oger Telecom şirketi, özelleştirme yoluyla satın aldığı Türk Telekom için kalan 4.3 milyar dolarlık borcunu peşin ödedi.

    Türk Telekom’un yüzde 55’ini, 2005 yılında, 6.5 milyar dolara satın alan Oger Telekom, taksitlendirilmiş ödeme planı uyarınca, bugüne dek 1.3 milyar ve 1.4 milyar dolar tutarında iki ödeme yaptı. Oger Telecom, kalan 4.3 milyar dolar tutarındaki 3 taksiti ise peşin ödedi.

    Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım’la birlikte ödemeye ilişkin basın toplantısına katılan Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, bu ödemeyle Türk Telekom’un satışından toplamda 7 milyar 55 milyon dolar gelir elde edildiğini belirtti.

    Oger Telecom Yönetim Kurulu Başkanı Mohammed Hariri de peşin ödeme nedeniyle kendilerine bir indirimin yapılmadığını söyledi.

    Türk ekonomisine duyduğu güveni dile getiren Hariri, MNG Bank’ı satın alarak Türk bankacılık sektörüne de girdiklerini açıkladı.

    Toplantıda 4.3 milyar dolarlık sembolik çek Oger Telecom yetkilileri tarafından bakanlara verildi.

    Unakıtan: Ben lafa değil paraya bakarım

    Toplantıda konuşan Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, Oger Telecom’un Türk Telekom özelleştirme bedelinin tamamını ödemesine ilişkin, “Ben lafa değil paraya bakarım. Bu paralar buraya geliyorsa, boşuna gelmiyor” dedi.

    Unakıtan şöyle konuştu: “Bunlar Türkiye’nin ekonomisine, istikrarına duyulan güveni gösteriyor. Türkiye’nin ufkunun, geleceğinin ne kadar açık olduğunun göstergesi. Laf söyleyenler var. Laf söyleyenlerin kaç parası var bir bakın bakalım. Bir de gelen paralara bakın. Biz neticeye bakarız. Türkiye doğru yoldadır. Ekonomik politikaları doğru yolda götürmeye devam ediyoruz. Bu politikalardan taviz vermeyeceğiz.”
    ---------------------------------------------------------

    İşte telekomu ne kadar sömürdüklerinin kanıtı.

    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draeex
    Draeex's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek

    Devletin en büyük yaptığı yanlıştı zaten.
    Altın yumurtlayan bir tavuk'tu türk telekom sen kalk sat.
    Bu ahmaklıkdır, başka aıklaması yok bence.
    Hep söylerin en azından devletteyken baglantı hızları felam artıyordu....
    Ama artık oda yok askine 1024'de kaldık.
    Türk telekomun satılmaıs bi yandan iyi oldu bi yandan kötü.
    Kadrolu çalışanlar vardı türk telekomda 1 kişinin yapacağı işi 10 kişi yapıyordu.
    Bu devlete büyük zarardı ki devletin diğer kurumlarında da rastlarız buna.
    Eleman var gibi görünür veya hakkaten vardır ama oturup muhabbet eder.
    İşte eğer sen kalkıpta devletin malına sahip çıkmassan o devlet o malı senin elinden almasını bilir.


    Tariqat Of Tahribat The Murid Draeex Tariqat Dj"i 2007©
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    devletin elin ibnelerine en iyi yaptığı yardımdır hoca bu :) eti aliminyum fakrikası iki bu bir! beleşe sattılar devletin kurumlarını, salaklığın önde gidenidir diyeceğim ama bunlar bilinçli yapılan şeyler


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PowerfuL
    PowerfuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocalar adamlar 1 senelik telekom karı ile borcunu ödediler.
    Hadi sattık onada tamam özelleşti, ama ilerde savaş çıktığında adamlar bütün askeri konuşmalarımızı dinleyecekler. Siz asıl bunu düşünün. Gerçi askeriye kendine özel iletişim kurmaya başladı ama.....

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    o kadar düz mantılkla yapılıyoki bu satış işi.. türkiyeye para gelio ekonomimize güven cart curt hikaye bunlar senin 1 yıllık kârını ödedi adam.. bundna sonra rekabet ortamı bulunmayan bi kuruluş telekom soktuğu her doları araplara yollamış olucak eskiden yine ülke ekonomisinde kalıyodu ödediğimiz paralar artık dışa araplara gidicek.. zaten para değerini böyle kaybeder ne kadar para giderse dışa türk lirasının değeri dışta o kadar değersiz içte o kadar değerli olur sonrada paradan sıfır atarız 10 sene sonra yine
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

     siz daha iyi bilirsiniz ben aklıma takıldı sordum hacılar madem 4.3milyar dolar  Türk Telekomun 1yıllık kari ise adamlar bunu keyfindenmi sattı. Hadi bunu geçelim 4.3milyar dolar sadece Türkiye'ye mi kalıyordu yoksa bu parayı orada çalısan insanlar ve Türk telekomun ihtiyacları karsılığı dallarınamı dağıtılıyordu adamlar her seyi satıyor sadece gelir elde etmek icin anamızı ağlatıyolar ve son aydınlanmak istediğim konu ise ne zamana kadar Oger telekom şirketi Telekomun basında kalacak... cahallığımı madur görün...

Toplam Hit: 1005 Toplam Mesaj: 6