Okul Puanım Düşücekmi
-
arkadaşlar busene tercihyaptım ve biryere yerleştim ama bazı durumlardan bana kayıt hakkı vermediler busene tekrar össye gireceğim acaba okul puanımda bir azalma olurmu
-
maalesef düşecek
-
normalde düşer de özel durumuna göre değişir mi bilmiyorum, mesela eğer mezun olamadıysan fln düşmemesi lazım düşerse saçma olur
-
senin elinde olmayan bi sebepten dolayı kayıt olamadıysan ösym ye dilekçe yazabilirsin.
-
hocalar ben mezun olamadım liseden nese artık bi dilekçe yazarım bakalım ne olucak saolun
Toplam Hit: 775 Toplam Mesaj: 5
