folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Olum Bu İ**** Atın Artık Yeter (Zulwarn)



Olum Bu İ**** Atın Artık Yeter (Zulwarn)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Alın logları görün saymadığı şey kalmadı alın loglar


    Zulwarn> aS Bokee
    a.s
    -->| RenegadeAlien (DeLi@1DE8B8AB.3DC7A734.1E8A23C6.IP) has joined #tahribat
    laa
    aforizma
    soele
    bi bak
    :))
    sen bu piçi tanıyopnmu
    forizma> yaaw sikim sizde cıkcakasnız cıkıın
    yaaw sikim sizde cıkcakasnız cıkıın
    sdas
    yook
    piçlerle işim olmaaz
    o zaman ibneliine ne die izin verionuz
    olum beni kimse tanimaz ben SAHTE eskilerdenim :))
    ibne analara laf ediyo
    ibne babandir senin lümoz
    adam gibi konu$ :@
    erkek olmak zik sahibi olmakla bitmez aslanım
    sus len
    sen adam gibi konuş analara bacılara laf eden adam mı oluyo
    s
    olm konusmayın onunla ne yapıyosa yapsın
    Sakin Olunn
    nereye kadar konusacak bakalım
    PEMBELİ Z-CHAN :D
    nikini öpim senin Z-CHAN
    ipnemisin olum sen :D
    nikim seni öperse hamile kalırsın ama :D
    :))
    olum üstünde düzgün konu$ ipne
    kaç günlük adamsin ??
    seni ipneliğinle başbaşa bırakıom analara laf eden adam deildir bil bunu
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    3 sene olmu$ aMk
    3 sene olmuş ama sen adam olamamışın
    taa 2003 ün üyesiyim :))
    ben taa 2001
    üyesiyim
    napcaz?
    ne günlerdi beee
    0 zaman sizin gbi göt verenler daha saklambac oynuyodu :d
    :d
    dimi
    seni
    bulup
    zikene
    para
    veirolardı
    :))
    nesee canım senin gibi 0 6 yaş gurbu temsilcilerini uyku wakti gelmistir
    noldu annen evde fln mı değil??
    yoksa
    yoksa
    annen
    şu an
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    :))
    gece 2:49 da üye olMu$um
    siz uyurken :))
    3 sene önce de sabaha kadar nettedim amk demekki :D
    -->| vega (vega@C3DD6942.CDB53C66.A565F191.IP) has joined #tahribat
    şükür sonunda operadan baglanabildim
    a.q saklamışlar ırc a girişi sanki bulunmuo
    :)
    vega naabıyon
    :)
    | kanaldan cikin len
    -->| alpin (alpin@B6844FEE.3CAB96E7.27556F66.IP) has joined #tahribat
    zulwarnı salla ibnelik yapıo hiç yüz verme
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    adam olamamış işte
    Zulwarn görüceksin amk
    olum
    böle ipneler
    gelip
    amcıklık yapıo ya
    sinir oluyom
    Zulwarn götün mü kalktı koç
    hemde nasıl
    aha sana loglar
    Z-CHAN aldım zaten logları çook rahat ol sen
    ayık ol
    Zulwarn> :))
    sen bu piçi tanıyopnmu
    forizma> yaaw sikim sizde cıkcakasnız cıkıın
    yaaw sikim sizde cıkcakasnız cıkıın
    sdas
    yook
    piçlerle işim olmaaz
    o zaman ibneliine ne die izin verionuz
    olum beni kimse tanimaz ben SAHTE eskilerdenim :))
    ibne analara laf ediyo
    ibne babandir senin lümoz
    adam gibi konu$ :@
    erkek olmak zik sahibi olmakla bitmez aslanım
    sus len
    sen adam gibi konuş analara bacılara laf eden adam mı oluyo
    s
    olm konusmayın onunla ne yapıyosa yapsın
    Sakin Olunn
    nereye kadar konusacak bakalım
    PEMBELİ Z-CHAN :D
    nikini öpim senin Z-CHAN
    ipnemisin olum sen :D
    nikim seni öperse hamile kalırsın ama :D
    :))
    olum üstünde düzgün konu$ ipne
    kaç günlük adamsin ??
    seni ipneliğinle başbaşa bırakıom analara laf eden adam deildir bil bunu
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
    3 sene olmu$ aMk
    3 sene olmuş ama sen adam olamamışın
    taa 2003 ün üyesiyim :))
    ben taa 2001
    üyesiyim
    napcaz?
    ne günlerdi beee
    0 zaman sizin gbi göt verenler daha saklambac oynuyodu :d
    :d
    dimi
    seni
    bulup
    zikene
    para
    veirolardı
    :))
    nesee canım senin gibi 0 6 yaş gurbu temsilcilerini uyku wakti gelmistir
    noldu annen evde fln mı değil??
    yoksa
    yoksa
    annen
    şu an
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
    :))
    gece 2:49 da üye olMu$um
    siz uyurken :))
    3 sene önce de sabaha kadar nettedim amk demekki :D
    KALKTI OGLAK gel indir
    aha ipneliği tuttu yine :D
    :)))
    analara bacılara laf ediyo sonra şu kadar zamandır burdayım diyo :P ipnelik dersi veriyo :D
    bokee id ne bak da konu$ dallama :))
    id ni skiim
    ibne olduktan sonra
    analara laf ediyon
    alpine laf ediyon
    sus
    sonra gelmişin şu kadar senedir burdayım diyon
    yaa işte öle sus dersin a.q senin
    lan maymun eger millet şikayetci olsa 3 senedir barinmazdim demi ??
    ibneliin bu gece patladığına göre :d
    3 senedir deil
    forumda
    yakında alınır üyeliin merak etme :D
    piçlerden
    temizlemek
    lazım
    diince
    akla
    ilk
    gelen
    adamlardansın
    bunu bi kenara
    not
    et
    :))
    ona göre
    davran
    tut başini ;)
    http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=29768
    ipnelikte sınır tanımıyor arkadaş :D
    t$k ;))
    topic e yazan top olsun
    ne demek ibnelerein efendisi :D
    :))
    aforizma hemen yaz la
    :d
    kanitla kendini :))
    olum adam ibne olduğunu bile itiraf etti :D
    loglayın bunu :D
    sen varken kanıtlamak bize düşmez
    :D
    haklısın bu ibneyle benim aramda sikecem onu

    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zulwarn
    Zulwarn's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2003
    Erkek
    loglari adam gibi yaz ba$larinda nick olsun ki kimin ne dedigi belli olsun...

    ayrica ba$liktaki ipne yi de sil ayip :))

    http://www.turkish-hiphop.net [DJ"S MC"S BB0Y"S BGIRL"S WRITER"S TURKISH HIPHOP Z0NE]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zulwarn
    Zulwarn's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2003
    Erkek
    **Zulwarn> nese away ben bişi olursa msn titretin
    **Bokee> Zulwarn GÖRECEN AMK BAKALIM
    * Bokee has quit IRC (Tahribat.Com )
    **aforizma> yatıracan bolesini bogaz koprusune sikerken hem asya gorecek hem avrupa
    **aforizma> ben kactım
    **aforizma> :8
    **Z-CHAN> ok
    **aforizma> :D
    * aforizma has left #tahribat
    **Z-CHAN> lan zulwarn
    **Z-CHAN> ibnelerin şahı :D
    **Z-CHAN> gel :D
    **Z-CHAN> gel yarrak war gel :D
    **Z-CHAN> zulwarn
    **Z-CHAN> gel lan azcık erkekliğin varsa ibne
    * GeyikUsr48850 has joined #tahribat
    * GeyikUsr48850 is now known as SameT
    * Webmaster61 has joined #tahribat
    **Webmaster61> Selamın Aleyküm..
    **SameT> ben samet
    **Zulwarn> as.
    **Webmaster61> naber lo zullo
    **Webmaster61> :D
    **Webmaster61> eueuhehe
    **Zulwarn> eiw :)
    **Zulwarn> forum a bak bi istersen
    **Zulwarn> topic acmis adam :))
    **Webmaster61> :D
    **Z-CHAN> olum
    **Z-CHAN> ibneler
    **Z-CHAN> bastı sorma
    **Z-CHAN> kimi flood ediyo
    **Z-CHAN> kimi analara laf ediyo
    **Webmaster61> gordum a.q
    **Webmaster61> pm war bissuru
    **Webmaster61> aga
    **Webmaster61> bizdede salaklık
    **Webmaster61> war
    **Webmaster61> :D
    **Z-CHAN> yaf sorma
    **Webmaster61> bi op olmalı kanalda
    **Webmaster61> :D
    **Webmaster61> euheueh
    **Z-CHAN> bunları alıyoz bide buraya
    **Webmaster61> banlicak bunları
    **Webmaster61> :D
    **Z-CHAN> :D
    **Zulwarn> :))
    **Z-CHAN> görsem ebesini zkecem de kaçtı pezo
    **Z-CHAN> aha geldi
    **Zulwarn> burdaim hadi sik..
    **Z-CHAN> lan ibne sikildin olum sen
    **Z-CHAN> :D dijital sikemiom yer yurt söle :D
    **Z-CHAN> ama
    **Zulwarn> Aydin\Didim
    **Z-CHAN> dijital manada TBT sikti seni atılıyon koçum :D
    **alpin> Aydin didim zuhaa şuna baq:D
    * Webmaster61 has quit IRC (Tahribat.Com )
    **alpin> görende
    **alpin> didim i
    **alpin> bi sokak sancak
    **alpin> .d
    **alpin> olm adamı çaırıosan
    **alpin> tam adres
    **alpin> wer
    **alpin> delikanlı ol
    **alpin> d
    **Zulwarn> Meryem Ana otel arkasi 17 kapi no
    **Z-CHAN> bence sikikecen her ihtimalde en iisi zevk almaya bak :D
    **Zulwarn> gelmezsen tüm tahribat siksin seni 0k ??
    **alpin> :D:Dahah ben ne gelecem işim gücüm yok didimemi gelcem senle uraşmaya:Dadresi veren delikanlılık yapan sensin
    **Z-CHAN> merak etme oraya kadar gelemem çünkü param yoq ankara gidiom ama bu poazar gelirsen kapışırız
    **Zulwarn> adres istediniz verdik olum sizden mi korkcam la :))
    **alpin> ha yok sen delikanlısan:D:D
    **alpin> ankara
    **alpin> buluşmaları
    **alpin> oluo
    **alpin> bi tanesine
    **alpin> gelirsin
    **alpin> görüşürz
    **Z-CHAN> olum gelmez bu ipnelik yapar
    **Z-CHAN> ki zaten ibne :D
    **Z-CHAN> itiraf etti :D
    * Geyikchat has joined #tahribat
    * Geyikchat has left #tahribat
    **Zulwarn> hadi canim away ben işim gücün var eiw.
    **Z-CHAN> yürü ibne :D
    * Geyikchat has joined #tahribat

    http://www.turkish-hiphop.net [DJ"S MC"S BB0Y"S BGIRL"S WRITER"S TURKISH HIPHOP Z0NE]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Kişisel tartışmalarınızı foruma yansıtmayın.

    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zulwarn
    Zulwarn's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2003
    Erkek
    dünkü cocuk beni attiricakmiş siteden..

    daha dün üye oldun aslanim yava$ ne oluyor öyle ??

    Loglar bi okunsun bakalim hangimiz daha çok küfür etmi$ =))

    http://www.turkish-hiphop.net [DJ"S MC"S BB0Y"S BGIRL"S WRITER"S TURKISH HIPHOP Z0NE]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    kisisel kavgalarinizi forma tasimayin.

    zulwarn eski veya yeni kim olursa olsun aykiri davranista bulunan herkes banlanir.
    burda ayrmi yoktur.

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 1377 Toplam Mesaj: 6