Olum Bu İ**** Atın Artık Yeter (Zulwarn)
-
Alın logları görün saymadığı şey kalmadı alın loglar
Zulwarn> aS Bokee
a.s
-->| RenegadeAlien (DeLi@1DE8B8AB.3DC7A734.1E8A23C6.IP) has joined #tahribat
laa
aforizma
soele
bi bak
:))
sen bu piçi tanıyopnmu
forizma> yaaw sikim sizde cıkcakasnız cıkıın
yaaw sikim sizde cıkcakasnız cıkıın
sdas
yook
piçlerle işim olmaaz
o zaman ibneliine ne die izin verionuz
olum beni kimse tanimaz ben SAHTE eskilerdenim :))
ibne analara laf ediyo
ibne babandir senin lümoz
adam gibi konu$ :@
erkek olmak zik sahibi olmakla bitmez aslanım
sus len
sen adam gibi konuş analara bacılara laf eden adam mı oluyo
s
olm konusmayın onunla ne yapıyosa yapsın
Sakin Olunn
nereye kadar konusacak bakalım
PEMBELİ Z-CHAN :D
nikini öpim senin Z-CHAN
ipnemisin olum sen :D
nikim seni öperse hamile kalırsın ama :D
:))
olum üstünde düzgün konu$ ipne
kaç günlük adamsin ??
seni ipneliğinle başbaşa bırakıom analara laf eden adam deildir bil bunu
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
3 sene olmu$ aMk
3 sene olmuş ama sen adam olamamışın
taa 2003 ün üyesiyim :))
ben taa 2001
üyesiyim
napcaz?
ne günlerdi beee
0 zaman sizin gbi göt verenler daha saklambac oynuyodu :d
:d
dimi
seni
bulup
zikene
para
veirolardı
:))
nesee canım senin gibi 0 6 yaş gurbu temsilcilerini uyku wakti gelmistir
noldu annen evde fln mı değil??
yoksa
yoksa
annen
şu an
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
:))
gece 2:49 da üye olMu$um
siz uyurken :))
3 sene önce de sabaha kadar nettedim amk demekki :D
-->| vega (vega@C3DD6942.CDB53C66.A565F191.IP) has joined #tahribat
şükür sonunda operadan baglanabildim
a.q saklamışlar ırc a girişi sanki bulunmuo
:)
vega naabıyon
:)
| kanaldan cikin len
-->| alpin (alpin@B6844FEE.3CAB96E7.27556F66.IP) has joined #tahribat
zulwarnı salla ibnelik yapıo hiç yüz verme
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
adam olamamış işte
Zulwarn görüceksin amk
olum
böle ipneler
gelip
amcıklık yapıo ya
sinir oluyom
Zulwarn götün mü kalktı koç
hemde nasıl
aha sana loglar
Z-CHAN aldım zaten logları çook rahat ol sen
ayık ol
Zulwarn> :))
sen bu piçi tanıyopnmu
forizma> yaaw sikim sizde cıkcakasnız cıkıın
yaaw sikim sizde cıkcakasnız cıkıın
sdas
yook
piçlerle işim olmaaz
o zaman ibneliine ne die izin verionuz
olum beni kimse tanimaz ben SAHTE eskilerdenim :))
ibne analara laf ediyo
ibne babandir senin lümoz
adam gibi konu$ :@
erkek olmak zik sahibi olmakla bitmez aslanım
sus len
sen adam gibi konuş analara bacılara laf eden adam mı oluyo
s
olm konusmayın onunla ne yapıyosa yapsın
Sakin Olunn
nereye kadar konusacak bakalım
PEMBELİ Z-CHAN :D
nikini öpim senin Z-CHAN
ipnemisin olum sen :D
nikim seni öperse hamile kalırsın ama :D
:))
olum üstünde düzgün konu$ ipne
kaç günlük adamsin ??
seni ipneliğinle başbaşa bırakıom analara laf eden adam deildir bil bunu
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
Z-CHAN 6/14/2006 ------------ ZULWARN 8/29/2003
3 sene olmu$ aMk
3 sene olmuş ama sen adam olamamışın
taa 2003 ün üyesiyim :))
ben taa 2001
üyesiyim
napcaz?
ne günlerdi beee
0 zaman sizin gbi göt verenler daha saklambac oynuyodu :d
:d
dimi
seni
bulup
zikene
para
veirolardı
:))
nesee canım senin gibi 0 6 yaş gurbu temsilcilerini uyku wakti gelmistir
noldu annen evde fln mı değil??
yoksa
yoksa
annen
şu an
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
Zulwarn 8/29/2003 2:49:00 PM 7/22/2006 12:44:00 AM
:))
gece 2:49 da üye olMu$um
siz uyurken :))
3 sene önce de sabaha kadar nettedim amk demekki :D
KALKTI OGLAK gel indir
aha ipneliği tuttu yine :D
:)))
analara bacılara laf ediyo sonra şu kadar zamandır burdayım diyo :P ipnelik dersi veriyo :D
bokee id ne bak da konu$ dallama :))
id ni skiim
ibne olduktan sonra
analara laf ediyon
alpine laf ediyon
sus
sonra gelmişin şu kadar senedir burdayım diyon
yaa işte öle sus dersin a.q senin
lan maymun eger millet şikayetci olsa 3 senedir barinmazdim demi ??
ibneliin bu gece patladığına göre :d
3 senedir deil
forumda
yakında alınır üyeliin merak etme :D
piçlerden
temizlemek
lazım
diince
akla
ilk
gelen
adamlardansın
bunu bi kenara
not
et
:))
ona göre
davran
tut başini ;)
http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=29768
ipnelikte sınır tanımıyor arkadaş :D
t$k ;))
topic e yazan top olsun
ne demek ibnelerein efendisi :D
:))
aforizma hemen yaz la
:d
kanitla kendini :))
olum adam ibne olduğunu bile itiraf etti :D
loglayın bunu :D
sen varken kanıtlamak bize düşmez
:D
haklısın bu ibneyle benim aramda sikecem onu -
loglari adam gibi yaz ba$larinda nick olsun ki kimin ne dedigi belli olsun...
ayrica ba$liktaki ipne yi de sil ayip :)) -
**Zulwarn> nese away ben bişi olursa msn titretin
**Bokee> Zulwarn GÖRECEN AMK BAKALIM
* Bokee has quit IRC (Tahribat.Com )
**aforizma> yatıracan bolesini bogaz koprusune sikerken hem asya gorecek hem avrupa
**aforizma> ben kactım
**aforizma> :8
**Z-CHAN> ok
**aforizma> :D
* aforizma has left #tahribat
**Z-CHAN> lan zulwarn
**Z-CHAN> ibnelerin şahı :D
**Z-CHAN> gel :D
**Z-CHAN> gel yarrak war gel :D
**Z-CHAN> zulwarn
**Z-CHAN> gel lan azcık erkekliğin varsa ibne
* GeyikUsr48850 has joined #tahribat
* GeyikUsr48850 is now known as SameT
* Webmaster61 has joined #tahribat
**Webmaster61> Selamın Aleyküm..
**SameT> ben samet
**Zulwarn> as.
**Webmaster61> naber lo zullo
**Webmaster61> :D
**Webmaster61> eueuhehe
**Zulwarn> eiw :)
**Zulwarn> forum a bak bi istersen
**Zulwarn> topic acmis adam :))
**Webmaster61> :D
**Z-CHAN> olum
**Z-CHAN> ibneler
**Z-CHAN> bastı sorma
**Z-CHAN> kimi flood ediyo
**Z-CHAN> kimi analara laf ediyo
**Webmaster61> gordum a.q
**Webmaster61> pm war bissuru
**Webmaster61> aga
**Webmaster61> bizdede salaklık
**Webmaster61> war
**Webmaster61> :D
**Z-CHAN> yaf sorma
**Webmaster61> bi op olmalı kanalda
**Webmaster61> :D
**Webmaster61> euheueh
**Z-CHAN> bunları alıyoz bide buraya
**Webmaster61> banlicak bunları
**Webmaster61> :D
**Z-CHAN> :D
**Zulwarn> :))
**Z-CHAN> görsem ebesini zkecem de kaçtı pezo
**Z-CHAN> aha geldi
**Zulwarn> burdaim hadi sik..
**Z-CHAN> lan ibne sikildin olum sen
**Z-CHAN> :D dijital sikemiom yer yurt söle :D
**Z-CHAN> ama
**Zulwarn> Aydin\Didim
**Z-CHAN> dijital manada TBT sikti seni atılıyon koçum :D
**alpin> Aydin didim zuhaa şuna baq:D
* Webmaster61 has quit IRC (Tahribat.Com )
**alpin> görende
**alpin> didim i
**alpin> bi sokak sancak
**alpin> .d
**alpin> olm adamı çaırıosan
**alpin> tam adres
**alpin> wer
**alpin> delikanlı ol
**alpin> d
**Zulwarn> Meryem Ana otel arkasi 17 kapi no
**Z-CHAN> bence sikikecen her ihtimalde en iisi zevk almaya bak :D
**Zulwarn> gelmezsen tüm tahribat siksin seni 0k ??
**alpin> :D:Dahah ben ne gelecem işim gücüm yok didimemi gelcem senle uraşmaya:Dadresi veren delikanlılık yapan sensin
**Z-CHAN> merak etme oraya kadar gelemem çünkü param yoq ankara gidiom ama bu poazar gelirsen kapışırız
**Zulwarn> adres istediniz verdik olum sizden mi korkcam la :))
**alpin> ha yok sen delikanlısan:D:D
**alpin> ankara
**alpin> buluşmaları
**alpin> oluo
**alpin> bi tanesine
**alpin> gelirsin
**alpin> görüşürz
**Z-CHAN> olum gelmez bu ipnelik yapar
**Z-CHAN> ki zaten ibne :D
**Z-CHAN> itiraf etti :D
* Geyikchat has joined #tahribat
* Geyikchat has left #tahribat
**Zulwarn> hadi canim away ben işim gücün var eiw.
**Z-CHAN> yürü ibne :D
* Geyikchat has joined #tahribat -
Kişisel tartışmalarınızı foruma yansıtmayın.
-
dünkü cocuk beni attiricakmiş siteden..
daha dün üye oldun aslanim yava$ ne oluyor öyle ??
Loglar bi okunsun bakalim hangimiz daha çok küfür etmi$ =)) -
kisisel kavgalarinizi forma tasimayin.
zulwarn eski veya yeni kim olursa olsun aykiri davranista bulunan herkes banlanir.
burda ayrmi yoktur.
Toplam Hit: 1377 Toplam Mesaj: 6
