Ölüme 5 Kala Şarkı
-
güzel bir şarkı gitarcı vardır aramızda bende gitar çalıyorm bu şarkıyı ritimlerle çalabiliyorum ritimleri yazayım
aşağı yukaru aşağı yukarı aşağı yukarı aşağı yukarı bize öğreten hoca gelibolu gelibolu diye öğretti 2. ge vuruşlu gitardan anlayan anlamıştır sanırsam olmassa ok işaretleri çizeriz :)
şarkı sözleri;
sendemi bırakıp gidiyorsun
sendemi acılarla
sendemi bırakıp gidiyorsun
sendemi beni acılarla
dinle bak senin için bu şarkı
her duyduğumda içime girecek bu sancı
ölüme 5 kala bu şarkıyı yazdım sana
sakın dinlersen ağlama ruhun artık yanımda
hocalar kızdan ayrılırsanız bu şarkı size gelsin Allah kimseyi ayırmasın diyimde :(
kızlar hacıları terketmeyin kıymetimizi bilin :)
-
gerçekten sevenleri Allah ayırmazmış öle diyolar buralarda insallah bi gün sevdigim kızla evlenirsem hepbirlikte halay çekeriz
-
bu ne biçim ritm dir ole hala anlamış değilim yafff aşağı yukarı aşağı yukarı başka bişi yok :D
-
GeRcekten GüzeL PaYlaşim Hocam
-
rmadA bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne biçim ritm dir ole hala anlamış değilim yafff aşağı yukarı aşağı yukarı başka bişi yok :D
-----------------------------
bak burdaki gibi aşağıya GE-Lİ-BO-LU GE-Lİ-BO-LU
--
2. GELİBOLU NUN GESİNDE YERLEŞTİRİYOSUN GİTARA YAPIŞTIRIYOSUN
ÜSTTEN 1. GEDEN BAŞLIYORUZ GE AŞAĞI Lİ YUKARI BO AŞAĞI LU YUKARI2. GEDE GİTARA VUR diğer libolu da aynısı
-
Eyw Hacı İndiriom
