Ön Kulaklık Girişi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaşlar kasayı alalı 1 ay kadar oldu ilk defa kulaklık girşini denedim çalışmadı kasayı açtım takmayı unutmuşlar kabloyu taktım. Pc yi açtım çalışı daha sonra pc yi yeniden başlattım dahada çalışmadı. Yardımlarınızı bekliyorum.

    Not: Çalışırkende arka girişi iptal etmiyor yani hem hoparlör hem kulaklık çalısıordu.

    Kablonun takılı olduğundan eminim 3 kere kontrol ettim :/

     

     

    http://img227.imageshack.us/img227/7861/adszlor.jpg

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    http://img684.imageshack.us/img684/7744/gag31mes2l.jpg

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    up up

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

     çok abandınmı la girişe :D :W

     

    edit : maksat üsste kalsın yardım olsun :)

    uuppupp upstairs... :D


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---ALPER---
    ---ALPER---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    ana ses kontrol penceresinde ses ayarrlarına bak usta bende müzdarip olmustum sonradan aklıma geldi ve bence versiyonunu güncelle programın ben güncelledim rahatım ve anakartımız aynı çok dandik bir anakart :S


    Nerde şekil şukul varsa,hepsi toplanmış...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

     

    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    http://img227.imageshack.us/img227/7861/adszlor.jpg


    -----------------------------

     

    küçük anahtar simgeli ayarlara gir ön-arka panel jak saptaması olayı var tiki kaldır tekrar dene. yada tikle bak işte


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaşlar çalıştırmayı başardım fakat kulaklığı taktığımda arka taraftaki ses girişinin sesini kesmiyor :/

     

    Not : Ses kartı ayarlarında  Ön kulaklık takıldığında arka hat çıkışını sessizleştir işaretli

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar çalıştırmayı başardım fakat kulaklığı taktığımda arka taraftaki ses girişinin sesini kesmiyor :/

     

    Not : Ses kartı ayarlarında  Ön kulaklık takıldığında arka hat çıkışını sessizleştir işaretli


    -----------------------------

    hocam aynı program bana da yükleniyo otomatik driver cd sinde. gigabyte anakartım. orada bi yerlerde ayarlardan yapılıyodu


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
Toplam Hit: 2274 Toplam Mesaj: 8