Ön Kulaklık Girişi
-
Arkadaşlar kasayı alalı 1 ay kadar oldu ilk defa kulaklık girşini denedim çalışmadı kasayı açtım takmayı unutmuşlar kabloyu taktım. Pc yi açtım çalışı daha sonra pc yi yeniden başlattım dahada çalışmadı. Yardımlarınızı bekliyorum.
Not: Çalışırkende arka girişi iptal etmiyor yani hem hoparlör hem kulaklık çalısıordu.
Kablonun takılı olduğundan eminim 3 kere kontrol ettim :/

-

-
up up
-
çok abandınmı la girişe :D :W
edit : maksat üsste kalsın yardım olsun :)
uuppupp upstairs... :D
-
ana ses kontrol penceresinde ses ayarrlarına bak usta bende müzdarip olmustum sonradan aklıma geldi ve bence versiyonunu güncelle programın ben güncelledim rahatım ve anakartımız aynı çok dandik bir anakart :S
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------küçük anahtar simgeli ayarlara gir ön-arka panel jak saptaması olayı var tiki kaldır tekrar dene. yada tikle bak işte
-
Arkadaşlar çalıştırmayı başardım fakat kulaklığı taktığımda arka taraftaki ses girişinin sesini kesmiyor :/
Not : Ses kartı ayarlarında Ön kulaklık takıldığında arka hat çıkışını sessizleştir işaretli
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar çalıştırmayı başardım fakat kulaklığı taktığımda arka taraftaki ses girişinin sesini kesmiyor :/
Not : Ses kartı ayarlarında Ön kulaklık takıldığında arka hat çıkışını sessizleştir işaretli
-----------------------------
hocam aynı program bana da yükleniyo otomatik driver cd sinde. gigabyte anakartım. orada bi yerlerde ayarlardan yapılıyodu
