Onboard Ekran Kartı Sorunu
-
selam arkadaslar benim onboarda kullandıgım ekran kartım artık calışmaz oldu...üstüne 128 lik bir ekran kartık takıyorum ama genede monitöre görünüt gitmiyor arkadasımın kasasını denedim monitörde ve kabloda sorun yok acana anakarttamı sorun var...kasada ısık felan hersey normal sadece görüntü yok
-
Bios da ekran kartı olarak onboard seçili onu devre dışı bırak
yeni aldın 128 mb li seç -
kardeş nasıl yapacam bilgin varmı bios üstünde yardımcı olursan sevinirim...
-
Antalya'lı bir mürid :)
Hocam zaten onboard açık yada kapalı olsun agp yi soktunmu onboard iptaldir.O şekilde çalışmıyorsa anakartının slotlarında sorun olabilir.Bios a dokunma mümkünse default yap çık. -
Monitör kablosunu taktığın ekran kartına tak (Dalga değil öneridir sık yaptğım hatadır, belki sorun bendedir (:
-
bir cevap?:)
-
Anakart modelini yazarmısın belki yardımcı olabilirim?
-
anakartla uyumsuzluk yapıyodur.modeli yazarsan bakarız
Toplam Hit: 925 Toplam Mesaj: 8
