folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Onboard Ekran Kartı Sorunu



Onboard Ekran Kartı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    candas_seven
    candas_seven's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    selam arkadaslar benim onboarda kullandıgım ekran kartım artık calışmaz oldu...üstüne 128 lik bir ekran kartık takıyorum ama genede monitöre görünüt gitmiyor arkadasımın kasasını denedim monitörde ve kabloda sorun yok acana anakarttamı sorun var...kasada ısık felan hersey normal sadece görüntü yok
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakaleyn
    sakaleyn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    Bios da ekran kartı olarak onboard seçili onu devre dışı bırak

    yeni aldın 128 mb li seç

    -
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    candas_seven
    candas_seven's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kardeş nasıl yapacam bilgin varmı bios üstünde yardımcı olursan sevinirim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Antalya'lı bir mürid :)

    Hocam zaten onboard açık yada kapalı olsun agp yi soktunmu onboard iptaldir.O şekilde çalışmıyorsa anakartının slotlarında sorun olabilir.Bios a dokunma mümkünse default yap çık.

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Monitör kablosunu taktığın ekran kartına tak (Dalga değil öneridir sık yaptğım hatadır, belki sorun bendedir (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    candas_seven
    candas_seven's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bir cevap?:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cyber
    Cyber's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2003
    Erkek
    Anakart modelini yazarmısın belki yardımcı olabilirim?

    MCSE,MCDST gokhan@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tpyion
    tpyion's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    anakartla uyumsuzluk yapıyodur.modeli yazarsan bakarız
Toplam Hit: 925 Toplam Mesaj: 8