folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Onboard Ekran Kartının Hafızasını Artırma



Onboard Ekran Kartının Hafızasını Artırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabir22
    muhabir22's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Hocalar kasada onboard ekran kartı bulunuyor.  Özelliklere baktığımda

    Min. Graphics Memory:    8 MB
    Max. Graphics Memory:    64 MB
    Graphics Memory in use:    12 MB 

    bu şekilde yazıyor, ben ekran kartımı 64mb a çıkarmak istiyorum, bunu nasıl gerçekleştiricem??

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    Bu işlemi biostan halledeceksin biosa gir ve ekrran kartına gel orada kaç mb olacağını gösterir sen 64 mb yap.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu işlemi biostan halledeceksin biosa gir ve ekrran kartına gel orada kaç mb olacağını gösterir sen 64 mb yap.
    -----------------------------

    bu arada makinenin ram in dende biokadar ram eksilir

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabir22
    muhabir22's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    biosa girince zaten 64mb olarak gösterio ama rame baktığım zaman 504mb gösteriyor normalde 512mb ramim var, ee sorun nerede?? niçin 8mb olarak görüyor?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    muhabir22 bunu yazdı:
    -----------------------------
    biosa girince zaten 64mb olarak gösterio ama rame baktığım zaman 504mb gösteriyor normalde 512mb ramim var, ee sorun nerede?? niçin 8mb olarak görüyor?
    -----------------------------
    yanlış yeri değiştirmişsindir.

    ayrıca 8mb ile 64 mb arasında pek bir fark olmaz onboard olduğu sürece.misal herhangi bi oyunu 16mb de oynayamıosan 64 yapsanda oynayamazsın.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
Toplam Hit: 2032 Toplam Mesaj: 5