Onboard Ekran Kartının Hafızasını Artırma
-
Hocalar kasada onboard ekran kartı bulunuyor. Özelliklere baktığımda
Min. Graphics Memory: 8 MB
Max. Graphics Memory: 64 MB
Graphics Memory in use: 12 MBbu şekilde yazıyor, ben ekran kartımı 64mb a çıkarmak istiyorum, bunu nasıl gerçekleştiricem??
-
Bu işlemi biostan halledeceksin biosa gir ve ekrran kartına gel orada kaç mb olacağını gösterir sen 64 mb yap.
-
NetBABA bunu yazdı:
-----------------------------
Bu işlemi biostan halledeceksin biosa gir ve ekrran kartına gel orada kaç mb olacağını gösterir sen 64 mb yap.
-----------------------------bu arada makinenin ram in dende biokadar ram eksilir
-
biosa girince zaten 64mb olarak gösterio ama rame baktığım zaman 504mb gösteriyor normalde 512mb ramim var, ee sorun nerede?? niçin 8mb olarak görüyor?
-
muhabir22 bunu yazdı:
-----------------------------
biosa girince zaten 64mb olarak gösterio ama rame baktığım zaman 504mb gösteriyor normalde 512mb ramim var, ee sorun nerede?? niçin 8mb olarak görüyor?
-----------------------------
yanlış yeri değiştirmişsindir.ayrıca 8mb ile 64 mb arasında pek bir fark olmaz onboard olduğu sürece.misal herhangi bi oyunu 16mb de oynayamıosan 64 yapsanda oynayamazsın.
