Önemli Bir Sorum Var
-
Beyler ben son sınıfım.Staj yapıyorum,yarın okullar tatil.Benim yarın okula gitmem gerekiyor mu ? Öbür 4 gün zaten gidilmiyorda yarın gidiliyor mu bilmiyom :|
Okulu yarım saat önceden arıyorum cevap veren yok.
-
Önem derecesi ne ?
Staj Günlerin ne ?
Gerçi okula gitmene gerek yok sorularımı cevaplama : )
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
Önem derecesi ne?
-----------------------------
Arkadaşın staj güme gidebilir mesela. -
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
Önem derecesi ne?
-----------------------------
Arkadaşın staj güme gidebilir mesela.
-----------------------------yarım günle hiçbirşey olmaz
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler ben son sınıfım.Staj yapıyorum,yarın okullar tatil.Benim yarın okula gitmem gerekiyor mu ? Öbür 4 gün zaten gidilmiyorda yarın gidiliyor mu bilmiyom :|
Okulu yarım saat önceden arıyorum cevap veren yok.
-----------------------------gitme.
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler ben son sınıfım.Staj yapıyorum,yarın okullar tatil.Benim yarın okula gitmem gerekiyor mu ? Öbür 4 gün zaten gidilmiyorda yarın gidiliyor mu bilmiyom :|
Okulu yarım saat önceden arıyorum cevap veren yok.
-----------------------------git ne olur ne olmaz
-
Yarında iş yolu gözüktü
