Online Dergi
-
arkadaşlar merhaba biz bir online dergi açtık bir kaç sayı sonra buradanda yayınlayacağım zaten . ben kocaeli iletişim fakültesinde öğrenciyim hocamız açtığımız siteyi çok beğendi ve beni çağırdı yanına gittiğimde bizde üniversite adına bir tane açmayı düşünüyoruz bunun yasal yükümlülükleri maliyeti nedir dedi yasal hükümlülükleri ve maliyeti hakkında biraz bilgisi olam paylaşa bilirmi ????
-
up
-
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar merhaba biz bir online dergi açtık bir kaç sayı sonra buradanda yayınlayacağım zaten . ben kocaeli iletişim fakültesinde öğrenciyim hocamız açtığımız siteyi çok beğendi ve beni çağırdı yanına gittiğimde bizde üniversite adına bir tane açmayı düşünüyoruz bunun yasal yükümlülükleri maliyeti nedir dedi yasal hükümlülükleri ve maliyeti hakkında biraz bilgisi olam paylaşa bilirmi ????
-----------------------------iletişim fakültesi okuyorsun ve ve yasal yükümlülüğü hoca size mi soruyor? Yoksa ben mi yanlış anladım bir de çok özel değilse site adresini gönderebilir misin
