Online Ofis (Docs.Google.Com) Kullanan Varmı ?
-
ben birkaç gündür kullanıyorum mikrosoft ofise göre onlarca artısı var. Mesela arkadaşlarınızla ortak ödev yapabilirsiniz. Word, exell, power point Belgelerinizi depolayabilirsiniz. Bunları programsız düzenleyebilirsıniz. Paylaşabilirsiniz. Pdf dosyalarını yazıya çevirebilirsiniz... Çok güzel özellikler var özellikle öğrencilere öğretmenlere akademisyenlere tavsiye ederim.
-
bende kullanıyorum, gayet memnunum.
-
Microsoft Office ve türevleri kurulu olmadığı için gelen dosyaları açmak için kullanıyorum. Profesyonel olarak hiç kullanmadım ama daşşaklı servis vesselam :)
-
eskiden bende eski versiyon olduğu için docx pptx gibi x lileri açamadığım için bura sayesinde açardım ama şimdi bi ek paket gibi birşey ile eski versiyon officelerde docx tarzı yeni versiyonlar açılabiliyomuş onu yükledim onu da burdan belirtiyim dedim. :D
-
Güzel servis ama fazla çevrimiçi hocam, Bir de çevrimdışı çalışıp yeri geldiğinde upload seçeneği olsa Ms Office'e hiç gerek kalmaz. Zaten gerek duymuyorum LibreOffice var ama, tam anlamıyla geleceğin ofis sistemi olur. Bozuk dosyaları bile açıyor.
-
yakın zamanda çevrimdışı da kullanılabilecek. Bilgisayar internete bağlanınca otomatik olarak belgeler internet ortamına aktarılacak. Bunun müjdesini de vermiş olalım.
-
eskiden site gelir giderlerini tutuyorduk
iyidir ama ingilizce formülize ediyorsun excel de
-
Güzel birşey fakat ne kadar güvenli ?
-
her ihtimale karşı çok özel verileri yüklemem
