folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Online Oyun Kayıt Programı Tavsiye Eder Misiniz?



Online Oyun Kayıt Programı Tavsiye Eder Misiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Merhabalar

    Win7 Ultimate,1 Gb Nvidia GT 525M ekran kartım, 6 Gb RAM ve i3 2.10 Ghz donanım özelliklerine sahip bir dizüstü bilgisayarım var.

    Fraps, Bandicam, ZDSoft Screen Recorder ve X-fire gibi Open GL kayıt yapabilien programları denedim ama makine çok kasıyor, 1 hafta önce windows kurdum yine faydası yok. Önerebileceğiniz başka oyun kayıt programı yada çözüm var mı?

    İlginize şimdiden teşekkür ederim.

     

     


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    up olsun müride


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    http://www.twitch.tv/broadcast

    XSplit, Wirecast, Flash Media Encoder online stream yapacaksan. Normal kayıt için fraps.

Toplam Hit: 865 Toplam Mesaj: 3