Online Oyun (War City)
-
oyundan bi bk anlamadım ama bide siz bakın :P 3üncücağa geçicem :D
-
başımda zaten yeterince online oyun var buna kafa yormayacam bişeye benzemiyo zaten. knight oyna rakion oyna silkroad oyna takıl ne bu yhaa :)
-
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------oyundan bi bk anlamadım ama bide siz bakın :P 3üncücağa geçicem :D
-----------------------------
sanırsam civilation modeli uygulanmış oyunda 1. çağdan en son yani günümüz çağına kadar ilerliyorsunuz. bi bk anlamadıysan haybeye oynamayada değmez. fikir bellidir 1 şeyi yapmak istiyosan o şeyin nasıl yapıldığı yolunu izleceksin... -
girin takılın hacı :D 180 günde bi resetlenir. adalet :D
çok saran bi oyun bana göre. biraz kurcalarsanız çözersiniz. ne bilim program yazarken felan beyniniz sulanırsa arada 2 tık atmak ii gelir :D
-
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------girin takılın hacı :D 180 günde bi resetlenir. adalet :D
çok saran bi oyun bana göre. biraz kurcalarsanız çözersiniz. ne bilim program yazarken felan beyniniz sulanırsa arada 2 tık atmak ii gelir :D
-----------------------------
Zamanında oynardım.Sardımıda bırakamıyosun yav :) -
crims oynarım bende var üyelik zaten ;)
-
war city güzelmiş oynu anlayınca iyi gidiyo eger üye olcak arkadaşlar varsa birligimize gelebilir 42 ci sıradayız
Toplam Hit: 1134 Toplam Mesaj: 7
