folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Online Radyo Yayını Kota Yermi?



Online Radyo Yayını Kota Yermi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ercag
    ercag's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    konuyu açcak yer bulamadım buraya açtım:D
    ben winamptan online radoyayını yapıyorum radyo benim değil sadece dj liği ben yapıyorum bu durum kotayı yermi?

    Profesyonel Satış Pazarlamacı - Lojistisyen
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    yermiş a.q
    yanlış söledik kusura bakma =)

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    act_a_fool
    act_a_fool's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    yok öle bişii kıcından element uydurma:)

    hayat geçiyor gidiyor ben geçmiyorum ewde saatlere hiç bakmıyorum gce bile perddelerimi açmıyorum döner gelirsin die beklemiyorum hiçbir baharı iastemiyorum artık gülleri sewmiyorum http://www.mp3mekan.com/download.php?id=922
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    herşey kota yer arkadaşım..Veri alış verişi ne kadar fazla ise o kadar çok kota gider, yani bitlerle doğru orantılıdır.En fazla bit işlemi görüntü de gider sonra ses te sonra da karakterlerde.. Sıralama böyle

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Dinlediğin radyonun kalitesine bak..Artık yabancı istasyonlar Mp3,Cd kalitesinde ses veriyor(128-256Kbps) Daha Türkiye de görmedim.Tr dekiler 32-24 arası bunu geçen çok nadir..128 dersen bayağı götürür kotadan..Yani sabahtan akşama kadar dinlediğini farzet çok gider.Türkçe dinlerim diyorsan çok gitmez..ShowRadyo,Viva,Radyo5 falan bunlar hepsi aynı 32kbps..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Centinex
    Centinex
    Centinex's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    ben bu konuyu daha önceden açmıştım ama...
    yer tani sürekli veri akışı var.hemde acayip.

    Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yayını sen yapıosan upload yaparsın download yapmadıın için yemez ama dinleyen kişiden yer.. böyle biliyorum bende yayın yapıyorum çünkü..

    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    yer

    Amphetamine Logic.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ercag
    ercag's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    sağolun

    Profesyonel Satış Pazarlamacı - Lojistisyen
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeRiLLa_SaGoPa
    GeRiLLa_SaGoPa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    a.q. yermi yemezmi yaa
    bende yapıyom yayın. ama gitmez gibi geliyo

    .......
Toplam Hit: 3038 Toplam Mesaj: 10