Online Radyo Yayını Kota Yermi?
-
konuyu açcak yer bulamadım buraya açtım:D
ben winamptan online radoyayını yapıyorum radyo benim değil sadece dj liği ben yapıyorum bu durum kotayı yermi? -
yermiş a.q
yanlış söledik kusura bakma =) -
yok öle bişii kıcından element uydurma:)
-
herşey kota yer arkadaşım..Veri alış verişi ne kadar fazla ise o kadar çok kota gider, yani bitlerle doğru orantılıdır.En fazla bit işlemi görüntü de gider sonra ses te sonra da karakterlerde.. Sıralama böyle
-
Dinlediğin radyonun kalitesine bak..Artık yabancı istasyonlar Mp3,Cd kalitesinde ses veriyor(128-256Kbps) Daha Türkiye de görmedim.Tr dekiler 32-24 arası bunu geçen çok nadir..128 dersen bayağı götürür kotadan..Yani sabahtan akşama kadar dinlediğini farzet çok gider.Türkçe dinlerim diyorsan çok gitmez..ShowRadyo,Viva,Radyo5 falan bunlar hepsi aynı 32kbps..
-
ben bu konuyu daha önceden açmıştım ama...
yer tani sürekli veri akışı var.hemde acayip. -
yayını sen yapıosan upload yaparsın download yapmadıın için yemez ama dinleyen kişiden yer.. böyle biliyorum bende yayın yapıyorum çünkü..
-
yer
-
sağolun
-
a.q. yermi yemezmi yaa
bende yapıyom yayın. ama gitmez gibi geliyo
Toplam Hit: 3038 Toplam Mesaj: 10
