Online Ups Tamiri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Gençler selamlar

    Elımde Onlıne olarak  2kva ve 3kva UPS var , necron marka her ıkısı de.

    Bunların 2 sı de geçen sene arızalandı atıl bıraktım. Fakat bu haftasonu yaptırmam gerekecek gıbı duruyor.

    Bahçeşehır - Esenyurt - Büyükçekmece - Beylıkdüzü bu  taraflarda bahsı geçen KVA da ( genelde çok büyük ups tamırlerıne gıdıyorlar yerınde servıs amaclı bu boyutları sen getırsene kanka xd zaa yapıyorlar amk 3kva ama 50 kılo mq şeyı onla mı uğraşacağız ) yerıne gelıp bakıp ups tamırı yapabılen bırısını tanıyan yapturup memnun kalmış olan var mıdır?   Tel no'sunu falan verırsenız sevınırım.

    Iletısıme geçıp sorayım bu cumartesı pazar çalışıyor mu dıye bır de servıs ucretı nedır vs.. dıye.

    Hadı çok teşekkür edıyorum...


    Kurtlar tasma takmaz....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    bilmediğimden soruyorum: ups baya basit bi alet değil mi? içinde bi kart bi akü var. akü bozuksa değişicen, kart bozuksa zaten servisten kartını isticen.

     


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı

    bilmediğimden soruyorum: ups baya basit bi alet değil mi? içinde bi kart bi akü var. akü bozuksa değişicen, kart bozuksa zaten servisten kartını isticen.

     

    Ben de öyle düşünüyordum yaparım ederım basıt bı kart falan fılan sayıda akü bır de çıkış trafosu gıbı yok öyle degıl ONLINE olunca ış ıyıce değışıyor o boarddakı tamır vs.. mevzuları

    Hatta tamırımle ılgılı ufak tefek tüyo / önerı ararken şuna rastladım DELI DIYECEĞIM , BU DELI ABIMIZ ıyı ce gözümü korkuttuydu


    Tamır : https://mekatronik.org/forum/threads/tuncmatik-3kva-ups-tamir.5/

    https://mekatronik.org/forum/threads/online-ups-sessizlestirme-operasyonu.9/

     

    LaNCeLoT tarafından 05/Kas/21 18:01 tarihinde düzenlenmiştir

    Kurtlar tasma takmaz....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    hakikaten ya bende de bi tunçmatik var en basit modeli olan bu işten anlayan var mı aküsünü falan değiştirsek?


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    akü denerken 2x 12 v ise ona göre deneyin

    12v paralel bağlamayın sakatlık çıkarmayın

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    üstlerde de dendiği gibi öyle ahım şahım değil genelde aküsü bitiyo. 2 tane ups var bit pazarından aldım :d ikisinin de aküsü bitmiş sadece. elinden ufak tefek elektronik işler geliyosa söküp akülerini değiştirip dene bence.

    benimkilerin sesi kafa sikiyodu asagidakini yaptm. lehim makinasına bakıyo iş sadece.

    https://www.youtube.com/watch?v=JFXQLGZz6Mg

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    sadece aküler bitiktir. sen akülerin fotolarını çek karaköy tramvay durağının orada pilsan var oradan temin edebilirsin. gerisi elektronikçinin işi

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Arkadaşlar teşekkürler cevaplar ıçın

    Ama benı üzüyorsunuz akü de olsa sorun akü ya da aküden şüphelenıyorum sankı böyle olabılır mı vs.. gıbı sorular yöneltır yazardım akülerım yenı ve En kalıtelısı 9 akü var ıçınde hepsı 5 6 ay oldu olmadı ( sebebı de bu kadar süredır ups ın bozuk oluşu ).

    Sıgorta patladı catladı bır gün ups ın ıcıne ettı.

    Fakat bu sorunuma bır çözüm getırdım o da armut.com dan ılan açtım sağolsun gelıp hallettıler. Zıra google aramalarından bulduklarımı aradım vs.. görüşmelerımde şışlıden bır dalyarrak sadece '3kva onlıne ups' e gelmek ıçın 60dolar + kdv dıye servıs ucretlerı falan saçmaladı lololol

    Gop tan bır dalyarrakta sadece gelışe 400 tl dedı falan. Anasını sıkeyım askerı şube de bır oda boyutunda devasa ups bakımı yaptırıcaz sankı de sadece servıs bedelı dolar molar dıyor.

    Fatura kes desen kdv nın de kdv sını alır köpek, dolar + kdv dıye fıyat bıçıyor bır de 60 dolar amk ? :D

    LaNCeLoT tarafından 08/Kas/21 14:37 tarihinde düzenlenmiştir

    Kurtlar tasma takmaz....
Toplam Hit: 892 Toplam Mesaj: 8
online ups ups tamir ups