folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder O&O Safeerase Professional Edition V5.0 Build 366 | Full



O&O Safeerase Professional Edition V5.0 Build 366 | Full

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    http://img560.imageshack.us/img560/9745/belesmi.jpg

     

    http://img43.imageshack.us/img43/4636/oosafeeraseprofessional.png

     

    http://img11.imageshack.us/img11/4636/oosafeeraseprofessional.png

     

    O & O SafeErase güvenli sabit diskinizden hassas verileri silmek için çözüm ve size gizlilik nihai koruma sunar. Şunları yapabilirsiniz fare sadece tek bir tıklama ile güvenli ve kalıcı olarak dosya, klasör ve bölümleri silin. Dosyaları silmek için nedenleri çoktur. Eski e-mail dosyaları, internet geçmişi, dosya önbellek, finansal kayıtlar, şirket bilgileri, ve özel dosyaları yetkisiz erişime karşı korumalı olmalıdır.

     

     

    İndir : O&O SafeErase Professional Edition v5.0 Build 366 | Full


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    64 bit olanı varmı acaba

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    ElizaBeTH bunu yazdı:
    -----------------------------

    64 bit olanı varmı acaba


    -----------------------------

    Hocam 32Bit' e ve 64Bit' e yükledim sorun yok. İstersen yükle.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    bende izin vermedi 64 bit yükleyin diyor

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    ElizaBeTH bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende izin vermedi 64 bit yükleyin diyor


    -----------------------------

    İzinmi vermedi :S Tam yetki denetimi sende demi hocam ? Sınırlı kullanıcı değilsin. Benim sistemimde tam yetkiliyim bütün yetkiler aktif. Hiç öyle birşey demedi ama bi bakayım yinede 64Bit varmı bakalım.


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    admin girişi yapıyorum tüm yetki bende şimdi kendi sitesinden 64 bit olarak cektim senin verdigin linkten cıkan keygen kullandım kuruldu :) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    ElizaBeTH bunu yazdı:
    -----------------------------

    admin girişi yapıyorum tüm yetki bende şimdi kendi sitesinden 64 bit olarak cektim senin verdigin linkten cıkan keygen kullandım kuruldu :) 


    -----------------------------

    Hadi gözün aydın hocam :) Hayırlı uğurlu olsun :)


    .
Toplam Hit: 955 Toplam Mesaj: 7