Opendns Sorunu..
-
Arkadaşlar OpenDNS bilirsiniz telekomun yasakladığı sitelere girmeye yarıyo herneyse. bunu uyguladım bi kaç gün sorunsuz takıldım.
sonra kendi siteme giremez oldum nedendir bilinmez. bende dns ayarlarını eski haline yani otomatik dns adresi al'a getirdim.
ama yinede siteme giremedim. sitede bi sorun yok. yada hostun benim ip banlaması gibi bi sorun yok. 3 gündür var bu..
ip ve site ismiyle çalıştırdan ping attığımda
istek zaman aşımına uğradı diyor..
mozilla kullanıyorum. opera ve ie de denedim sorun aynı.. diğer bilgisayarlarda girmeyi denedim aynı.
modemi değiştirip denemedim çünkü başka modem yok.. herneyse. bu sorunu umarım çözeriz. siteye proxyle bağlanmak istemiyorum.
teşekkürler şimdiden.. umarım hallederiz..
Not : Bu arada evde de kullanıyorum openDN'i evden rahatlıkla girebiliyorum siteme..
Not2: Sitemi vermedim eminim çünkü çalıştığından..
-
bi çare bulun lütfen :\
