Opera Kullanıcılıarı Ve Diğer Alternatifler.
-
Opera Kullanıyorum yıllardır cok memnunum ama son 1 yıldır falan belli bir süre çalıştıktan sonra
bi ağırlaşmaya başlıyor. sizde böyle sorunlar ile karşılayormusunuz...
ilk 15 dk sorun yok sonrasında çok kötü yavaşlıyor.
onu kapatıp mozilla kullanıyorum. mozillada çok iyi çok hızlı operadaki böyle bir sorun yok ama
benim oturumda açtığım sayfaları kayıtlı yutamıyor.sayfaları sabitliyorum ama
en ufak bi yanlış kapatmada gidiyor yada önceki sayfaları kurtar seçeneği ile karşılaşıyorummm...
-
haci bende ayni dertten muzdaripim, mozillaya gectim bende tekrardan, eski mozilladaki sorunlar hep cozulmus. operadaki rahatlik yok tabii ama mozillaya alismak vakit almiyor. opera adam gibi sürüm cikartana kadar mozilladayim bakalim neler olacak, yeni motora gecilecek falan deniliyordu, adam gibi bir sey olursa opera devam.
yapamazlarsa mozilla aga yapacak bisey yok:)
-
Chrome den şaşmayın :)
-
o yavaşlamanın sebebinin facebook olduğunu düşünüyorum.
Facebooku aktif sekmelerden kapatıp,kapatılan sekmeler listesini temizleyince hızlanıyor.
-
pcdoktor636 bunu yazdı
o yavaşlamanın sebebinin facebook olduğunu düşünüyorum.
Facebooku aktif sekmelerden kapatıp,kapatılan sekmeler listesini temizleyince hızlanıyor.
aynen lan, facebook youtube beraber acamiyorsun neredeyse ondan olabilir.
ayrica, biz operayla, mozillayla buyuduk, chrome bebesi bize islemez. dflgkdfg
-
bende hiç bi sorun yok.. fakat facebook u operadan açmıyorum.. facebook konusunda kasıyor opera onun dışında bişeyle karşılaşmadım
-
Opera facebook'la bi barışamadı.
Opera'dan şaşmayın başka tarayıcılarla aldatmayın müridcanlar :P Face'iniz gene açık kalsın ama sekmelerde açık durmasın sorun olmuyor ben 15 dkda bi face'i kapatıp hızlı başlattan birdaha açıyorum yavaşlama sorunu olmuyor.
