folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Opera Kullanıcılıarı Ve Diğer Alternatifler.



Opera Kullanıcılıarı Ve Diğer Alternatifler.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    Opera Kullanıyorum yıllardır cok memnunum ama son 1 yıldır falan belli bir süre çalıştıktan sonra

    bi ağırlaşmaya başlıyor. sizde böyle sorunlar ile karşılayormusunuz...

    ilk 15 dk sorun yok sonrasında çok kötü yavaşlıyor.

    onu kapatıp mozilla kullanıyorum. mozillada çok iyi çok hızlı operadaki böyle bir sorun yok ama

    benim oturumda açtığım sayfaları kayıtlı yutamıyor.sayfaları sabitliyorum ama

    en ufak bi yanlış kapatmada gidiyor yada önceki sayfaları kurtar seçeneği ile karşılaşıyorummm...


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    haci bende ayni dertten muzdaripim, mozillaya gectim bende tekrardan, eski mozilladaki sorunlar hep cozulmus. operadaki rahatlik yok tabii ama mozillaya alismak vakit almiyor. opera adam gibi sürüm cikartana kadar mozilladayim bakalim neler olacak, yeni motora gecilecek falan deniliyordu, adam gibi bir sey olursa opera devam.

    yapamazlarsa mozilla aga yapacak bisey yok:)


    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Chrome den şaşmayın :)  

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    o yavaşlamanın sebebinin facebook olduğunu düşünüyorum.

    Facebooku aktif sekmelerden kapatıp,kapatılan sekmeler listesini temizleyince hızlanıyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    o yavaşlamanın sebebinin facebook olduğunu düşünüyorum.

    Facebooku aktif sekmelerden kapatıp,kapatılan sekmeler listesini temizleyince hızlanıyor.

    aynen lan, facebook youtube beraber acamiyorsun neredeyse ondan olabilir. 

    ayrica, biz operayla, mozillayla buyuduk, chrome bebesi bize islemez. dflgkdfg


    =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    bende hiç bi sorun yok.. fakat facebook u operadan açmıyorum.. facebook konusunda kasıyor opera onun dışında bişeyle karşılaşmadım 


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Opera facebook'la bi barışamadı.

    Opera'dan şaşmayın başka tarayıcılarla aldatmayın müridcanlar :P Face'iniz gene açık kalsın ama sekmelerde açık durmasın sorun olmuyor ben 15 dkda bi face'i kapatıp hızlı başlattan birdaha açıyorum yavaşlama sorunu olmuyor.

Toplam Hit: 683 Toplam Mesaj: 7