Operada Yeni Konu/Mesaj Text Editörü Sorunu
-
Bi ara düzgündü sonra bozuldu. HTML kodlarını algılamıyor. IE algılıyor IEden konu açıyorum.
1 kereden fazla boşluk bırakılmıyor, satır atlanmıyor...
Karizmatik metin editörü çalışmıyorhttp://tahribat.com/svrcommand.asp?editor=2
Bu kısım adres yerine geliyor. Metin editöründeki aşağıdaki kalın altını çizme falan gözükmüyor.
Çok sıkıntılı oluyo yani -
html kodlari calisiyor ben oyle kullaniyorum. ama sikintili oluyor biraz.
-
hep yönetime yazmayın operaya mail atın :D
-
evet sadece karizmatik metin editöründe değil basit metin editöründede alttaki kaln yazma falan çıkmıyor.
duy artık sesimizi şeyhimiz :D
-
Dilimizde tüğ bittde bakan yok
-
seyh bi metin editoru yap tinymce falan surunmeyelim :(
suanda basit bi textarea var. html kodlari geciyor neyse ki satir atlama falan yapabiliyoruz. -
up
Toplam Hit: 749 Toplam Mesaj: 7
