Orca - Ajax Forum Uygulaması
-
demo : http://www.demozzz.com/orca/demo/
download : http://www.boonex.com/products/orca/download/
Türkçe karakter sorunu var, düzeltilebilir tabiki, çok hoş bir uygulama bence, demoya bi bakın, sizinde çok hoşunuza gidecek, neden hiç yaygın değil anlamıyorum, seo açısından pek ileri değil, eklenti tema falan yok, bunlar aşılırsa bence muhteşem. sizin düşünceleriniz nedir?
-
Not Found
The requested URL /orca/demo/ was not found on this server.Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.37 Server at demozzz.com Port 80 edit: http://www.demozzz.com/orca/demo/ c/p yapınca oluyor sanırım yada anasayfadan girince http://www.demozzz.com/
-
güzelmiş ben beğendim..
procemde bunu forum olarak kuram bari.. -
ilginç, konudaki demo linkine tıklayınca bulunamadı hatası çıkıyor, ama sağ tıklayıp bağlantı konumunu kopyala deyip yapıştırınca giriyor. :|
-
ben daha bugün düşündüm niye tamamen ajaxla tasarlanmış siteler yok diye. bi siteyi tamamen ajaxla yapmak için daha fazla mı kasmak gerekir? hangisi daha hızlı olur?
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
ilginç, konudaki demo linkine tıklayınca bulunamadı hatası çıkıyor, ama sağ tıklayıp bağlantı konumunu kopyala deyip yapıştırınca giriyor. :|
-----------------------------buldum.sonunda boşluk var :D
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
ilginç, konudaki demo linkine tıklayınca bulunamadı hatası çıkıyor, ama sağ tıklayıp bağlantı konumunu kopyala deyip yapıştırınca giriyor. :|
-----------------------------linkin sonunda boşluk var.
-
süpermiş
-
http://www.demozzz.com/orca/demo/
baba süper :D
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------http://www.demozzz.com/orca/demo/
baba süper :D
-----------------------------zumsuk senin yorum yapmanı bekliyordum, hatta baya bi şaşırmıştım nasıl yorum yapmadı diye
