Organizasyon Şeması (Prg)
-
dostlar bir zamanlar bende organizasyon şeması yapmama yarayan bir prg vardı ama şu an yok ve bulamıyorumda bu konuda yardımcı oalabilecek arkadaş varmı aramızda
-
Dokuman arşivinde RENE nın yazdıgı ALGORİTMA dokumanı var...
Ne programı bı de ?
Bildiğin paint cızımı onlar :D
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Dokuman arşivinde RENE nın yazdıgı ALGORİTMA dokumanı var...
Ne programı bı de ?
Bildiğin paint cızımı onlar :D
-----------------------------
musket hocam yok prg ıdı ben kullandım şöyle bişeydi şimdi üst birimleri yazıyorsun sonra bağlı birimleri felan işte sonra sana seçeneler sunuyor sen seçiyosun o seçeneğe göre çizim yapıyordu -
Office 2003 de wordde eklentisi vardı sanırım mükemmel
-
code visual flow chart mı arkadasım? arsivde böyle bi program var akış diyagramı cizmek icin istedigin bu mu?
-
feragatt dediğini arşivde bulamadım sanırım gene office 2003 le halledeceğiz olayı ilginiz için teşekür ederim
-
hocam bende var istersen uploadlarım officele yapcam dersen sen bilirsin fakat yarım saate evden cıkıcam eger lazım olursa bi pm salla hallederiz
-
hocam pm de attım gercıde sen lınkı burayada yazarsın konu bosa acılmamıs olur belkı baskasınında ısıne yarar
-
evden cıkmadan yakaladın buyur hocam (:
http://rapidshare.com/files/40572668/CodeVisual2Flowchart.exe.html
-
eyvallah çok saol
Toplam Hit: 967 Toplam Mesaj: 10
