Orjinal Office Yazılımı Kullanın
-
arkadaşlar sistemimde sağ altta bir yıldız ile birlikte bu uyarı çıkıyor,daha önce birşey yapmıştım ve yok olmuştu bu,ama şu an hatırlamıyorum bilen var mı bunu silmeyi ?
-
key girsene yeniden.. vardı burda office paylaşan gir onun keyini işte.. düzelir heralde yeniden..
bi de böle şeyler var google'da belki işine yarar..
http://www.resimliprogram.com/office-2007-yi-orjinal-yapmak/
buda ruhastasının verdiği key..
GWH28 - DGCMP - P6RC4 - 6J4MT - 3HFDY
umarım işine yarar..
ama şu orjinal yapma olayı.. pek işe yaramamış sandımca :D
edit: openoffice.org kullan aynı şey :D
microsft office kullanmadığımdan bi problem yok :D
-
office i kaldır tamamen ve regeditten de office ile ilgili kayıtları arat ve sil. sonra tekrar yükle düzelir. lisanssız windows kullanıyorsan gücellemeleri kapatmanı öneririm.
Toplam Hit: 1865 Toplam Mesaj: 3
