Orjinal Windowsa Çakma Office 2007 Yüklemek ?
-
bi sorun olur mu? ne yapmam gerek ? eğer varsa elinizde 2007 linki paylaşırmısınız ?
-
okulun proje odasındaki bilgisayarların birinde böyle bir durum vardı hocam Bazen çalışmıyor sıkıntı yani bulabilirsen orijinalini yükle derim
-
Olmaz.2010 yükle hatta.
-
Hocam hiç bir sorun olmaz ancak güncelleme yaparken o güncellemeleri kapatman gerekebilir. Hocam lisans felan ne uğraşacaksın OpenOffice diye ücretsiz bir program paketi var. Bütün Mic. Office formatlarını destekliyor. Kullanması da zor birşey değil. Menuler olsun görsellik olsun windowstan aşağı değil. Bi bak derim. http://www.openoffice.org.tr/
-
La işletim istemim plug-in li :) 10-15 tane çakma yazılım dolu bi bok yok :) Rahat ol :D
-
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam hiç bir sorun olmaz ancak güncelleme yaparken o güncellemeleri kapatman gerekebilir. Hocam lisans felan ne uğraşacaksın OpenOffice diye ücretsiz bir program paketi var. Bütün Mic. Office formatlarını destekliyor. Kullanması da zor birşey değil. Menuler olsun görsellik olsun windowstan aşağı değil. Bi bak derim. http://www.openoffice.org.tr/
-----------------------------evet bilyrm o programıda benden 2007 istediler... başkası için yarın kurmam gerekiyorda bulamadım hala :s bi de o güncellemeleri nasıl kapatırım ?
-
Güncelleme açık kalsın ne olacak ki? En fazla her office uygulaması başlattığında ürün orjinal değil uyarısı gelecek sende tamam deyip geçeceksin.
Orjinal işletim sistemi lisansına bişi olmaz merak etme. 2 yıldır böyle kullanıyorum.
-
FeRoCi bunu yazdı:
-----------------------------
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam hiç bir sorun olmaz ancak güncelleme yaparken o güncellemeleri kapatman gerekebilir. Hocam lisans felan ne uğraşacaksın OpenOffice diye ücretsiz bir program paketi var. Bütün Mic. Office formatlarını destekliyor. Kullanması da zor birşey değil. Menuler olsun görsellik olsun windowstan aşağı değil. Bi bak derim. http://www.openoffice.org.tr/
-----------------------------evet bilyrm o programıda benden 2007 istediler... başkası için yarın kurmam gerekiyorda bulamadım hala :s bi de o güncellemeleri nasıl kapatırım ?
-----------------------------başlat çalıştır->compmgmt.msc->hizmetler->windows update->özellikler->başlangıç türü (devre dışı)->uygula->tamam-->buda benden tamam.
