folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ortalama Yükseltme Sınavı Hakkında Soru



Ortalama Yükseltme Sınavı Hakkında Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gecekondu99
    gecekondu99's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    ortalama yükseltme sınvaında aldığımız not karneye direkt olarak mı geçer

    yoksa yıl sonu notu ile toplanıp ikiyemi bölünüyo

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alponzzo
    alponzzo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    yıl sonuyla ortalaması alınıo öyle hatırlıyorum..

    Benden elektrik almayan kıza trafo bağlasan ne yazar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boyfromsmyrna
    boyfromsmyrna's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    yılsonu notunla toplanıp 2 ye bölünür


    bu gün biri bana 67. yorumumu yapçak.... :p çok klasik adamım.. kalsın böle.. en az bi yıldır bu deişmedi:).. yapıver sende şu yorumu:p..
Toplam Hit: 699 Toplam Mesaj: 3