Ortalama Yükseltme Sınavı Hakkında Soru
-
ortalama yükseltme sınvaında aldığımız not karneye direkt olarak mı geçer
yoksa yıl sonu notu ile toplanıp ikiyemi bölünüyo
-
yıl sonuyla ortalaması alınıo öyle hatırlıyorum..
-
yılsonu notunla toplanıp 2 ye bölünür
Toplam Hit: 699 Toplam Mesaj: 3
